نحوه شارژ سریع اینترنت مخابرات
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مخابرات یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراجعی است که مصرف کنندگان برای دریافت خدمات اینترنتی از آن استفاده می کنند، شما با استفاده از اینترنت و خدمات اینترنتی مخابرات می توانید اقدام نیاز خود را بر طرف نمایید، با توجه به اینکه اینترنت امروزه یکی از اصلی ترین نیاز های همه ما می باشد نحوه شارژ سریع اینترنت مخابرات تبدیل به یکی از مواردی شده که مشترکین اینترنت مخابرات باید به طور کامل با آن آشنایی داشته باشند.

شارژ سریع اینترنت مخابرات از جمله خدمات این شرکت می باشد که در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است و مشترکین بعد از ثبت درخواست از این طریق می توانند مشکل تمام شدن حجم اینترنت خود را در کوتاه ترین مدت ممکن بر طرف نمایند.

در صورتی که با مشکل اتمام حجم اینترنت مخابرات مواجه شده اید اما با نحوه شارژ بسته اینترنت مخابرات آشنا نیستید در ادامه با آموزش کامل نحوه انجام این کار با ما همراه باشید.

سامانه شارژ سریع اینترنت مخابرات

یکی از بهترین خدماتی که توسط شرکت ملی مخابرات به مشترکین اینترنت این مرکز ارائه می شود ارائه امکان شارژ سریع حجم اینترنت به صورت سریع می باشد، شرکت ملی مخابرات تهران برای انجام این کار سامانه adsl.tci.ir را در نظر گرفته است که مشترکین با ورود به آن با طی کردن مراحلی که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت می توانند حجم بسته اینترنت خود را تمدید نمایند. 

نحوه شارژ اینترنت مخابرات

امروزه با پر رنگ تر شدن تاثیر اینترنت در مشاغل و روی بورس آمدن مواردی مانند آموزش آنلاین اصلی ترین موردی که برای مشترکین و مصرف کنندگان اینترنت حائز اهمیت است عدم قطعی دسترسی آن ها به اینترنت پر سرعت می باشد، از همین جهت هم آشنایی با نحوه شارژ اینترنت مخابرات حائز اهمیت می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

شما با ثبت اشتراک در اینترنت ملی مخابرات از یک حساب کاربری همراه با نام کاربری و رمز عبور بهره مند می شوید، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در این حساب می توانید از امکانات مختلفی بهره مند شوید که یکی از آن ها شارژ اضافه یا همان ترافیک اضافه می باشد؛ شما با کلیک روی این گزینه از میان بسته ها و امکانات موجود در سامانه می توانید اقدام به شارژ ترافیک اینترنت خود نمایید. 

راهنمای تصویری شارژ سریع اینترنت مخابرات

گرچه نحوه شارژ سریع اینترنت مخابرات با استفاده از سامانه ای که معرفی شد بسیار ساده می باشد، اما در صورتی که تا به حل این کار را انجام نداده اید نگران نباشید، کافیست تا برای رفع مشکل خود به طور دقیق طبق راحل زیر اقدام نمایید:

  • در گام اول باید آدرس adsl.tci.ir را در موتور جستجوی خود سرچ کنید.
  • در صفحه ای که به شما نمایش داده می شود شما باید مواردی اعم از نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی که در صفحه نمایش داده می شود را وارد کنید تا بعد از انتخاب گزینه شارژ سریع که پایین صفحه قرار دارد بتوانید به پنل بعدی راه پیدا کنید.

 

  • در این مرحله بسته های مختلفی را برای خرید اینترنت مخابرات مشاهده می کنید و می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. 

خرید بسته مخابرات از طریق پنل کاربری

همانطور که پیش از این ذکر شد برای هر مصرف کننده اینترنت مخابرات یک پنل مدیریتی در نظر گرفته می شود تا فرد برای خرید و شارژ بسته بتواند به آن وارد شود، علاوه بر این فرد با ورود به این پنل می تواند حجم باقی مانده اینترنت خود را هم مشاهده نماید.

برای ورود به این سامانه باید نام کاربری خود که همان شماره موبایل شما می باشد را همراه با رمز عبور خود وارد کنید، بعد از آن صفحه ای با امکانات مختلف به شما نمایش داده می شود، شما در این صفحه می توانید اقداماتی نظیر مشاهده حجم باقی مانده اینترنت، خرید بسته جدید اینترنت، شارژ حجم و … را انجام دهید.

هزینه شارژ سریع اینترنت مخابرات

مشترکین اینترنت مخابرات می توانند بسته به نیاز خود در زمان انجام شارژ سریع بسته هایی با قیمت های مختلفی را خریداری نمایند، قیمت این بسته ها مستقیما وابسته به حجم و مدت زمان در نظر گرفته شده برای استفاده آن ها می باشد و همین به معنای طیف گسترده قیمتی این بسته های اینترنتی می باشد.

اخبار پیرامون اینترنت مخابرات

  • جمعه 26 فروردین 1401 

محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات طبق بیانیه ای اعلام که قیمت و تعرفه بسته های اینترنتی تا 90 درصد افزایش داشته و آخرین کف و سقف اعلام شده برای اینترنت مخابرات در سال 1396 بوده است.

  • 14 فروردین ماه 1401

طبق اعلام مجید سلطانی (شرکت مخابرات ایران) مخابرات در چشم اندازی که سال قبل برای بهبود کیفیت بسته های اینترنت خود در نظر داشت عملکردی کاملا موفق داشته و توانسته در طی 12 ماه با برنامه مسیر بهبود بسته های اینترنتی خود را جلو ببرد.

خلاصه مطلب

تا قبل از ارائه سرویس شارژ سریع اینترنت مخابرات یکی از جمله مشکلاتی که مشترکین با خرید بسته اینترنتی از طریق حساب کاربری خود در سایت مخابرات داشتند سرعت خرید و فعال سازی بسته اینترنتی بود، اما با ارائه این خدمت از سوی شرکت ملی مخابرات این مشکل رفع شد و مشترکین با مراجعه به سایت adsl.tci.ir می توانند با استفاده از نام کاربری و پسووردی که دارند اقدام به شارژ سریع اینترنت خود نمایند.

سرعت شارژ سریع اینترنت مخابرات نسبت به شارژ کردن اینترنت از طریق پنل کاربری بسیار بیشر خواهد بود و تقریبا بدون فاصله به خصوصی از زمان خرید ترافیک اینترنت برای شما فعال خواهد شد.

منبع: شارژ سریع اینترنت مخابرات





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: