سامانه ثبت نام جهش تحصیلی 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی 1400

 
ثبت نام جهش تحصیلی
 
 
 

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی برای دانش آموزان مدارس فعال شد. کلیه افراد و دانش آموزان محترم می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط لازم برای ثبت نام دانش آموزان جهشی وارد سامانه شده و اقدامات لازم را برای ثبت نام بعد از دادن امتحان در سامانه سنجش جهش تحصیلی انجام دهند.

هر سال قبل از این که سال تحصیلی جدید شروع شود ثبت نام دانش آموزان برای جهش تحصیلی انجام می شود. دانش آموزانی که می خواهند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند باید به مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند مراجعه کرده تا مدیر مدرسه اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط ثبت نام دانش آموزان جهشی در سایت ثبت نام جهش تحصیلی الزامی است یاری خواستن از مشاوری حرفه ای و کاردان در این رابطه می تواند بسیار مفید فایده باشد.

برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود و استفاده از سایت، گذراندن امتحان ورودی در سامانه سنجش جهش تحصیلی، شرایط و زمان ثبت نام دانش آموزان جهشی و نحوه واریز هزینه ثبت نام در سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی می توانید با تیم مشاوره ای خبره در این رابطه تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام جهش تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

یکی از روش های کوتاه کردن زمان تحصیل، جهشی خواندن است به این صورت که دانش آموزان دو پایه تحصیلی را در یک پایه می خوانند مثلا می توانند از پایه اول به سوم بروند.

تمام دانش آموزانی که می خواهند برای سال 1400 جهت جهش تحصیلی پایه های بالاتر ثبت نام کنند باید پایه های اول مقطع های قبل را گذرانده باشند. همچنین دانش آموزانی می توانند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند که ضریب هوشی بالاتری را نسبت به همکلاسی های خود داشته باشند.

 

قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام جهش تحصیلی در سامانه مورد نظر از زمان، نحوه و شرایط انجام این کار اطمینان حاصل کنید.

 

فهرست محتوا [نمایش]

زمان  و نحوه ثبت نام برای جهش تحصیلی سال 1400

 

زمان ثبت نام جهش تحصیلی

 

دانش آموزانی که می خواهند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند باید به مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند مراجعه کرده و با مدیر مدرسه خود این مسئله را در میان بگذارند.

در صورتی که مدیر مدرسه با این مسئله موافقت کند، باید دانش آموز هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و سپس به اداره آموزش و پرورش منطقه برای سنجش معرفی شوند.

در صورتی که دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام برای جهش تحصیلی باشند ابتدا باید تست هوش دهند و در صورتی که در این تست، امتیاز کافی را به دست آوردند باید در آزمون های مقطع تحصیلی شرکت کنند، در صورتی که دانش آموزان بدهند در این آزمون ها نمره کافی را به دست آورند مجاز به جهش تحصیلی خواهند شد.

ثبت نام برای جهش تحصیلی از مدارس آغاز شده و مدیران مدرسه باید هنگام زمان ثبت نام برای جهش تحصیلی باید طبق مقررات عمل نموده و در صورتی که دانش آموزی واجد شرایط باشد باید اطلاعات فردی و عملکرد درسی وی را در سامانه ثبت نام نماید.

در رابطه با زمان ثبت نام دانش آموزان جهشی در سامانه، باید خدمت شما عرض کنیم که این امر همزمان با آغاز سال تحصیلی و ثبت نام در مدارس برای دانش آموزان انجام می شود.

به این ترتیب که دانش آموزان مقطع ابتدایی برای ورودی های سال جاری از سی و یکم خرداد ماه آغاز و تا بیست و دوم مرداد نیز ادامه داشت.

در رابطه با زمان ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه در سامانه، باید عرض کنیم که این امر برای آن ها در سال جاری از بیست و سوم تیر ماه آغاز شد و تا مدتی بعد یعنی اواسط مرداد ماه نیز ادامه داشت.

 





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: