سیمان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد که در انواع مختلف و متنوع برای کاربردهای گوناگون به تولید می رسد. یکی از این موارد سیمان نسوز می باشد. این محصول در برابر آتش و حرارت مقاومت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل بسیار پرکاربرد می باشد. برای دریافت لیست قیمت و خرید اینترنتی سیمان نسوز با کارشناسان کارخانه خوارزم سازه با فروش سیمان نسوز به صورت مستقیم و بدون واسطه تماس بگیرید.

 

سیمان نسوز

سیمان نسوز همان طور که از نامش معلوم است سیمانی است که در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد و زمانی که ساختمان دچار آتش سوزی شود، ساختمان خسارت کمتری می بیند.

سیمان که خود یکی از پر کاربرتربن نوع مصالح ساختمانی می باشد و در مصارف گوناگون استفاده می شود. از خاصیت های سیمان قابلیت چسبندگی بین دو آجر، بلوک و… را دارد. سیمان ماده ای است که زمانی که با آب ترکیب شود آماده استفاده می باشد و بعد از گذشت چند ساعت سفت و محکم می شود.و تبدیل به یک جسم سفت و قابل شکل می شود. دلیل سفت شدن سیمان واکنش های بین ذرات آن می باشد که نام این فرایند هیدراتاسیون است. برای اطلاع از قیمت و اقدام به خرید اینترنتی سیمان نسوز با شماره 09124712355 تماس بگیرید.