ایزوگام جهان البرز دلیجان، نوعی عایق رطوبتی آماده، متشکل از قیر و الیاف مصنوعی می باشد که در فصل سرما و هنگام برف و باران، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به کار برده می شود. شرکت خوارزم سازه از جمله نمایندگی های معتبر فروش ایزوگام جهان البرز دلیجان به قیمت روز کارخانه و بدون واسطه در تهران می باشد.

کارخانه ایزوگام جهان البرز دلیجان

ایزوگام جهان البرز متشکل از قیر دمیده با کیفیت به همراه الیاف درجه یک و استاندارد می باشد که با همین ویژگی ها تولید می شوند و به فروش می رسند. کارخانه دلیجان دارای سابقه درخشانی در زمینه تولید عایق های با کیفیت در کشور به شمار می رود و توسط نمایندگی های معتبر خود در سراسر کشور، محصولات خود را به صورت عمده و به قیمت روز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

چنانچه از قیر بی کیفیت و نامرغوب در تولید و ساخت ایزوگام دلیجان استفاده شود، پس از گذشت زمانی به ویژه در عایق کاری پشت بام ساختمان، به علت تابش شدید و مستقیم نور خورشید و همچنین در اثر باد و باران، ایزوگام حالت و جنس خشکی پیدا می کند و به همین جهت دیگر انعطاف پذیر نمی باشد که همین امر موجب شکنندگی عایق می گردد. در این حالت ایزوگام ویژگی رطوبتی بودن خود را از دست می دهد و دیگر کاربرد ندارد.