ایزوگام فروز شرق عایق رطوبتی فویل دار با نشان استاندارد “CE” اروپا و ISO” 9001-2008″ دارای ۵ سال ضمانت بیمه ایران و ده سال ضمانت نامه کتبی، در سراسر ایران به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش ایزوگام فروز شرق از شرکت خوارزم سازه، نمایندگی فروش این محصول به قیمت روز کارخانه و همچنین خرید مستقیم و بدون واسطه ایزوگام، می توانید به وبسایت خوارزم سازه مراجعه نمایید.

انواع ایزوگام فروز شرق

دسته بندی عایق فروز شرق بر پایه لایه های تشکیل شده تیشو و پلی استر عبارتند از:
● ایزوگام تک لایه که شامل پلی استر دوخته می باشد. این مدل از  عایق نسبت به نوع دو لایه آن، ظریف تر و قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارد.
● ایزوگام دو لایه دارای تیشو و پلی استر می باشد که این مدل از ایزوگام ضحامت بیشتری نسبت به نوع تک لایه آن دارد و از استحکام بیشتری برخوردار می باشد.

 

عایق ها با توجه به نوع محصول “تک لایه یا دو لایه” تیشو و پلی استر وارد تشتک قیر می‌ شوند. پس از آن با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می‌گردد. ضخامت لایه نیز توسط مجرای خروجی تعبیه شده در بالای تشتک قیر تنظیم می­گردد. سپس ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و به حوض آب وارد می شود. لایه بعد از گذشت از حوض آب و عبور از میان غلطک­ ها سرد می­ گردد.

در قسمت بعدی، پلاستیک پشته لایه به آن افزوده می شود و لایه ایزوگام به آسانسور ذخیره سازی وارد می­ گردد. آسانسور موجب ذخیره سازی موقت لایه ایزوگام در دستگاه، و جلوگیری از توقف تولید می­ شود. فن‌ های خشک کننده نیز، عملیات خشک کردن ایزوگام را بر عهده دارند. در مرحله پایانی ایزوگام وارد رول کن می‌ شود و به طول ۱۰ متر حول میله‌ ای مخروطی شکل، رول ” به اصطلاح توپ ” می­ گردد. بعد از رول شدن، لایه بریده و به واسطه پرتاب کننده به بیرون پرتاب می‌گردد.