تیرچه ها انواع مختلفی داشته و توسط گروه های صنعتی مختلفی ارائه می گردند. در این مقاله به بررسی انواع تیرچه ها و مراکز ارائه دهنده این محصولات، قیمت روز و فروش عمده آن ها می پردازیم.  بهتر است برای خرید انواع تیرچه از طریق گروه های تولیدی اقدام نمایید. این مجموعه ها بدون واسطه فعالیت نموده و هزینه های شمارا به مقدار چشمگیری کاهش می دهند. یکی از معتبرترین کارخانه تیرچه سازی در تهران، خوارزم سازه می باشد که انواع تیرچه ها را با خصوصیات مختلف عرضه می دارد و در اسرع وقت خدمت مشتریان ارسال می کند.

خرید انواع تیرچه

از متداول ترین سیستم های سقفی موجود، سقف تیرچه بلوک می باشد. این سقف ترکیبی از تیرچه و بلوک بوده و این بلوک می تواند نوع بلوک سبک سیمانی و یا بلوک سفالی باشد. تیرچه های بتنی دسته از تیرچه ها می باشند که از بتن و میلگردهای فولادی به تولید رسیده اند و در بین تیرچه ها بلوک هایی سفالی یا از نوع سیمانی قرار گرفته است. در حالت کلی این بلوک ها هستند که نقش قالب را برای تیرچه ها داشته و به شکل مقطع T شکل دیده می شوند.

اصلی ترین بخش سقف تیرچه بلوک، تیرچه بتنی می باشد. بتن تعبیه شده مقاومت فشاری بالایی داشته و در برابر آن مقاومت کششی ضعیفی دارد. با حذف بتن در این نواحی و جایگزینی فولاد می تواند مقاومت کششی را نیز افزایش داده و سازه سقف را بهبود بخشید. از سیستم مذکور در سقف های تیرچه بلوک استفاده شده است و برای قسمت های تحتانی حذف شده است. در قسمت های تحتانی مقداری بتن پاشنه را برای نگهداری میلگردهای کششی باقی نگه می دارند و تمامی فضای خالی بین تیرچه های بتنی را با مصالح سبک پر می کنند. بهتر است برای خرید انواع تیرچه از کارشناسان گروه تولیدی خوارزم سازه راهنمایی بخواهید.