سامانه استعلام اینترنتی خدمات الکترونیک سخا سربازی – services.epolice.ir
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه استعلام اینترنتی خدمات الکترونیک سخا سربازی – services.epolice.ir

 
کد سخا
 
 
 

افرادی که واجد شرایط برای انجام خدمت سربازی هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهند. کد سخا، کدی است در پنج رقم، که هر یک از افرادی که در شرف اعزام به پادگان ها جهت خدمت نظام وظیفه هستند، لزوماً باید آن را در اختیار داشته باشند.

تمامی افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند باید این کد را جهت انجام کلیه امور سربازی خود مانند مراحل اعزام و غیره دریافت کنند. سامانه خدمات الکترونیک سخا به نشانی services.epolice.ir برای کلیه افراد آماده به خدمت سربازی در پادگان های مختلف، جهت دریافت این کد به صورت اینترنتی فعال شد.

شاید بپرسید که در اختیار داشتن این کد پنج رقمی چگونه امکان پذیر است؟ آیا استعلام این کد از طریق پیامک نیز امکان پذیر است؟ در مورد سامانه services.epolice.ir و استعلام سربازی با کد ملی چه می دانید؟

اما سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که نحوه دریافت این کد به صورت اینترنتی به چه صورت انجام می شود؟ و یا این کد را از کجا بگیریم؟ در این نوشته، توضیحاتی درباره سامانه استعلام کد سخا برای شما عزیزان داریم و از طرفی می خواهیم درباره نحوه دریافت این کد نیز نکاتی را خدمتتان عرض کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: