سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی شهریور 1400-1401
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی شهریور 1400-1401

 
 
ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98
 
 
 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400-1401 مطابق با سنوات گذشته به صورت الکترونیک (اینترنتی) صورت خواهد پذیرفت. متقاضیان محترم می‌توانند به سایت دفتر امور مقررات مالی ساختمان به آدرس www.inbr.ir مراجعه ، و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است تنها آن دسته از داوطلبانی که عضو نظام مهندسی استان خود می‌باشند و دارای کد نظام مهندسی هستند، می‌توانند در آزمون نظام مهندسی  شرکت نمایند.

 

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400-1401 پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر خواهد بود. مهندسین محترم قبل از ثبت نام لازم است اقدام به خرید کارت اعتباری به مبلغ 95 هزار تومان نمایند. مطابق با آئین‌نامه و ضوابط ، خرید کارت اعتباری  منحصرا به صورت الکترونیک امکان‌پذیر می‌باشد و پس از آن ، جهت تکمیل ثبت نام لازم است اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات مربوط به مدارک ، را در فرم ثبت نام وارد نمایند.

 

شایان ذکر است که ثبت نام آزمون نظام مهندسی منحصراً از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی عمران، مکانیک، برق، نقشه برداری، معماری، ترافیک و همچنین معماران و کاردانان فنی و تجربی ساختمان صورت می‌پذیرد و هدف از شرکت در این آزمون اخذ پروانه نظام مهندسی ، تعیین صلاحیت معماران تجربی و ارتقا پایه در کلیه زیر گروه ها می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: