ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 – سایت ثبت نام نمونه دولتی هفتم و نهم
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 – سایت ثبت نام نمونه دولتی هفتم و نهم

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 98-99

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97-98

 

جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 – 99 – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی 98 و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 98-99 با شماره زیر تماس بگیرید :

9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

اطلاعیه سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 از نیمه دوم بهمن ماه آغاز خواهد شد. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی را از دست ندهید و از طریق سایت اقدام به ثبت نام کنید. آزمون نمونه دولتی 98-99 مانند سنوات گذشته به صورت هماهنگ انجام میگیرد. ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق سایت انجام میگیرد که شما عزیزان میتوانید با ورود به سامانه nemoone.medu.ir  جهت تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنید و اگر قصد ثبت نام به صورت حضوری را دارید بدانید که ثبت نام حضوری شما بی پلسخ خواهد ماند. 

 

دانش آموزان محترم می توانند جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 همانند سال های گذشته که هر یک از مراکز استان های کشور برای دانش آموزان آن استان یک سامانه ثبت نام معرفی کرده بود برای سال تحصیلی 98-99 نیز دانش آموزان می توانند از همان درگاه های ثبت نام قبلی اقدام به ثبت نام نمایند لازم به ذکر است که ثبت نام مدارس نمونه دولتی از پذیرش در مدارس تیزهوشان راحت تر است و این موضوع به دلیل این است که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی بیشتر از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان است لذا دانش آموزانی که تلاش کنند حتما در آزمون موفق می شوند و این هدف برای آن ها دست یافتنی خواهد بود ضمنا جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل بهره مند شوید و موفقیت خود را تضمین کنید.

 

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 از اواخر فروردین ماه امسال فعال خواهد شد

 

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کلیک کنید

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 98-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 98-99 جایگزین وی خواهد شد.

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 98-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

تبصره : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی انها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

 

جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

منابع و سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 می رسانیم که اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی برای شرکت در آزمون و موفقیت در آن الزامی خواهد بود که بدین منظور مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده ارائه بهترین منابع قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی می باشد که توصیه می کنیم دانش آموزان و اولیا گرامی قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و موفقیت خود را با اطلاعات دقیق در مورد سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی تضمین نمایید ضمنا تماس برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مرکز مشاوره ایران تحصیل از سراسر کشور با تلفن ثابت امکان پذیر خواهد بود ، شماره تماس های مشاوره 9099072952 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب خواهد بود شایان ذکر است توضیح کوچکی در مورد سوالات آزمون نمونه دولتی می دهیم که امیواریم مفید واقع شود :

  • بهترین منابع برای آزمون مدارس نمونه دولتی کتب درسی دانش آموزان است ولی چون سطح تدریس آن متفاوت است کتب آموزشی یا کمک آموزشی بیشتر می توانددر موفقیت در آزمون تاثیر گذار باشد.
  • سوالات آزمون نمونه دولتی در سطح مقطع نهم بوده و هر پاسخ صحیح دارای 3 امتیاز + و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز – خواهد بود.
  • آن دسته از دانش آموزانی که از اقلیت های مذهبی می باشند می بایست به سوالات مربوط به ادیان خود پاسخ دهند.
  • ضمنا سوالات پیام های آسمان آزمون نمونه دولتی به صورتی مطرح می شود که تمام دانش آموزان مذاهب شیعه و اهل تسنن پاسخ دهند.

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 دهم

 

نکاتی مهم که باید قبل از ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 بدانید

1- در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی مذکور پس از ثبت نام دانش آموزانی که اسامی آن ها در اسامی قبول شدگان نمونه دولتی پذیرفته شده تکمیل نگردد مدارس نمونه دولتی از دانش آموزانی که اسامی آنان که در لیست ذخیره ثبت نام مدارس نمونه دولتی می باشد ظرفیت را تکمیل می کنند.

2- برای پذیرش در هنرستان های نمونه دولتی باید موافقت نامه ای تنظیم گردد فی ما بین دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت و این که باید از ظرفیت کلاس ها مطلع شوند.

3- آن دسته از داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی فنی حرفه ای که در آزمون مدارس نمونه دولتی در هنرستان مشخصی قبول شده باشند حق ثبت نام حضوری در واحد دیگری نخواهند داشت و صرفا می توانند در همان هنرستان تحصیل کنند لذا توصیه اکید داریم داوطلبان محترم در انتخاب مدارس دبیرستان و هنرستان دقت لازم را به عمل آورند.

4- با توجه به سطح بالا تدریس در مدارس نمونه دولتی ، برگزاری کلاس های تقویتی یکی از اصول شیوه نامه آموزشی مدارس نمونه دولتی می باشد و همه دانش آموزانی که در این مدارس قبول کنند ملزم به شرکت در کلاس های فوق برنامه مدارس نمونه دولتی می باشند و موظفند نسبت به پرداخت شهریه مدارس نمونه دولتی اقدام کنند ..

 

مطالب مرتبط:

دریافت رمز عبور همگام مدارس

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 98-99

مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

دفترچه ثبت نام آرمون تیزهوشان

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

منابع تیزهوشان نهم به دهم

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم

پیش ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل اطلاعیه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، سهمیه مدارس نمونه دولتی 98-99 ، منابع و سوالات مدارس نمونه دولتی است که هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم در باره ثبت نام مدارس نمونه  دولتی است. دانش آموزلن عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سایت اگر اقدام به ثبت نام حضوری کنید بی پاسخ خواهید ماند.

منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99





:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: