اعتراض به نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعتراض به نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

اعتراض به نتایج قبولی در دانشگاه ازاد از طریق سامانه امکان پذیر شد. داوطلبینی که در دانگشاه ازاد ثبت نام کردند و با توجه به داشتن معدل بالا و شرایط پذیرش در دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند میتوانند در زمان مشخص اقدام به ثبت اعتراض نمایند. ثبت اعترض قبولی در دانشگاه آزاد از طریق سامانه انجام میگیرد و متقاضیان با ورود به سامانه دانشگاه آزاد azmoon.org میتوانند اعتراضات نتایج را ثبت نمایند.

 نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

 

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از راه سایت به این گونه می باشد که شما ابتدا باید وارد سایت مرکزسنجش و پذیرش  دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و بعد از آن وارد سیستم اعلام نتایج آزمون ها شده در این قسمت داوطلبان می بایست به بخش پاسخگویی به سوالات رفته و وارد سیستم پرسش و پاسخ شوند. در اینجا لازم است داوطلبان ازلاعات مربوط به آزمون از جمله نوع آزمون و نوع مشکل مربوط به آزمون را وارد و سپس به تکمیل مشخصات فردی خود ازجمله  نام ،نام خانوادگی،استان،شهرستان،پست الکترونیکی شماره تلفن محل سکونت همراه با پیش شماره بپردازند و در آخر در قسمت شرح سوال به طرح اعتراض خود بپردازند. ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت می باشد که پس از طی روند ثبت اعتراض و ارسال سوال سیستم به داوطلب یک کد تحت عنوان کد سوال ارسالی داده میشود که لازم است برای پیگیری پاسخ حتما آن را وارد کنند. داوطلبان می توانند پس از 48تا72ساعت اداری از طرح سوال خود به قسمت دریافت پاسخ مراجعه نموده و با وارد کردن کد سوال ارسالی پاسخ خود را دریافت نمایند. لازم است داوطلبان در وارد کردن  شماره تماس ارسالی حداکثر دقت را داشته باشند و شماره صحیح را وارد کنند چون در صورت نیاز ممکن است مسئولین بخش مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با شما تماس بگیرند. ضمنا بهتر است که داوطلبان ایمیل(پست الکترونیکی )خود را نیز درست وارد نمایند چون پاسخ سوال علاوه بر اینکه در قسمت دریافت پاسخ سایت نمایش داده می شود به ایمیل داوطلب نیز ارسال خواهد شد. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود که از فرستادن متن انگلیسی خود داری کنند چون به این گونه درخواست ها رسیدگی نمی شود. داوطلبان از راه های دیگری مثل تماس با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز می توانند اعتراض خود را پیگیری نمایند . شماره تماس با ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 4743می باشد و در آخر اگر با مراجعه به سایت و تماس تلفنی به نتیجه نرسیدید در نهایت می توانید با مراجعه حضوری به آدرس تهران، انتهای اتوبان شهید ستاری شمال، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشکل اعتراض خود را حل نمایید.ضمنا داوطلبان همراه با پیگیری اعتراض خود می توانند به طرق دیگر از جمله شرکت در تکمیل ظرفیت و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد دانشگاه شوند.

 

جهت اطلاع دقیق از اعتراض به نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد ، مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد   از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 ( استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

اعتراض به نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد

 

احتمال بروز اشتباه در کارنامه داوطلبان بسیار کم است اما در صورت وجود خطا در کارنامه ، سازمان سنجش در صورت موجه بودن دلیل ، کارنامه داوطلب را مجددا بررسی خواهد کرد. سه مورد از اشتباهاتی که در صورت وجود می توانید نسبت به آن اعتراض نمایید شامل اشتباه در اعمال سهمیه ها ، اشتباه در محاسبه درصد ها و اشتباه در درج سوابق تحصیلی می باشد که به توضیح هر یک از این موارد می پردازیم.

 

اشتباه در اعمال سهمیه ها 

اگر در هنگام ثبت نام ، داوطلبان مشمول یکی از سهمیه های مذکور در دفترچه ثبت نام بوده ولی در کارنامه آن ها اعمال نشده باشد می توانند اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام نمایند. از سهمیه های موثر در کنکور کارشناسی ارشد می توان به سهمیه رزمندگان ، ایثارگران و خانواده های شهدا اشاره کرد.

اشتباه در محاسبه درصد ها 

چند روز پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پاسخ برگ سوالات در سایت سازمان سنجش قرار داده می شود. داوطلبانی که نسبت به درصد های خود اعتراض دارند می توانند درصد های خود را با پاسخ برگ سوالات مقایسه نمایند و در صورتی که در محاسبه درصد هایشان اشتباه شده باشد ، می توانند نسبت به تصحیح آن اقدام نمایند.

اشتباه در درج سوابق تحصیلی

چنانچه در کارنامه داوطلبان سوابق تحصیلی آن ها از جمله معدل مقطع کارشناسی اشتباه درج شده باشد داوطلبان حتما باید برای رفع آن اقدام نمایند چراکه سوابق تحصیلی تاثیر بسیار مهمی در نتایج کنکور ارشد دارد. البته امکان این اشتباه از جانب خود داوطلبان می باشد چون در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان ویرایش معدل برای آن ها وجود داشته است. به هر حال این ها دلایلی هستند که در صورت وجود داوطلبان می توانند نسبت به آن ها اعتراض نمایند.

داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که اگر اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده اند به این معنی نیست که تا مشخص شدن نتیجه اعتراض انتخاب رشته خود را به تاخیر بیاندازند چرا که با پایان رسیدن مهلت انتخاب رشته اگر پاسخ اعتراضات شما مثبت هم باشد دیگر امکان انتخاب رشته نخواهید داشت.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور آشنا کنیم و راهنمایی ای لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لذا داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ثبت اعتراضات فقط از طریق سامانه انجام میگیرد. پس زمان اعتراض را زا دست ندهید چرا ک با بسته شدن سامانه هر  گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : اعتراض به نتایج بدون کنکور آزاد





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: