اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99

داوطلبینی که در دانشگاه آزاد بدون کنکور شرکت نمودند و در وارد نمودن معدل خود در صورت بالا بودن نمرات اشتباه کردند میتوانند جهت اعتراض به نتایج قبولی در دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که نتایج دانشگاه آزاد فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و شما در زمان مشخص شده میتوانید با ورود به سامانه azmoon.org  سامانه قدیم و یا azmoon.iau.ac.ir  سامانه جدید دانشگاهی  اقدام نمایید.

 

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

 

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد از راه سایت به این گونه می باشد که شما ابتدا باید وارد سایت مرکزسنجش و پذیرش  دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و بعد از آن وارد سیستم اعلام نتایج آزمون ها شده در این قسمت داوطلبان می بایست به بخش پاسخگویی به سوالات رفته و وارد سیستم پرسش و پاسخ شوند. در اینجا لازم است داوطلبان ازلاعات مربوط به آزمون از جمله نوع آزمون و نوع مشکل مربوط به آزمون را وارد و سپس به تکمیل مشخصات فردی خود ازجمله  نام ،نام خانوادگی،استان،شهرستان،پست الکترونیکی شماره تلفن محل سکونت همراه با پیش شماره بپردازند و در آخر در قسمت شرح سوال به طرح اعتراض خود بپردازند. ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت می باشد که پس از طی روند ثبت اعتراض و ارسال سوال سیستم به داوطلب یک کد تحت عنوان کد سوال ارسالی داده میشود که لازم است برای پیگیری پاسخ حتما آن را وارد کنند. داوطلبان می توانند پس از 48تا72ساعت اداری از طرح سوال خود به قسمت دریافت پاسخ مراجعه نموده و با وارد کردن کد سوال ارسالی پاسخ خود را دریافت نمایند. لازم است داوطلبان در وارد کردن  شماره تماس ارسالی حداکثر دقت را داشته باشند و شماره صحیح را وارد کنند چون در صورت نیاز ممکن است مسئولین بخش مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با شما تماس بگیرند. ضمنا بهتر است که داوطلبان ایمیل(پست الکترونیکی )خود را نیز درست وارد نمایند چون پاسخ سوال علاوه بر اینکه در قسمت دریافت پاسخ سایت نمایش داده می شود به ایمیل داوطلب نیز ارسال خواهد شد. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود که از فرستادن متن انگلیسی خود داری کنند چون به این گونه درخواست ها رسیدگی نمی شود. داوطلبان از راه های دیگری مثل تماس با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز می توانند اعتراض خود را پیگیری نمایند . شماره تماس با ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 4743می باشد و در آخر اگر با مراجعه به سایت و تماس تلفنی به نتیجه نرسیدید در نهایت می توانید با مراجعه حضوری به آدرس تهران، انتهای اتوبان شهید ستاری شمال، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشکل اعتراض خود را حل نمایید.ضمنا داوطلبان همراه با پیگیری اعتراض خود می توانند به طرق دیگر از جمله شرکت در تکمیل ظرفیت و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد دانشگاه شوند.

 

جهت ثبت اعتراض به نتایج قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی – پیگیری اعتراضات به سامانه azmoon.org و اطلاع از رشته های جدید دانشگاه آزاد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران

 

 

زمان ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 99

 

متقاضیان می توانند پس از زمان اعلام نتایج کنکور و انتشار کارنامه ها از سوی سازمان سنجش ، برای ثبت درخواست خود مبنی بر اعتراض به نتایج کنکور سراسری اقدام نمایند. سازمان سنجش پس از بررسی درخواست های اعتراض ، درصورتی که اعتراض منطقی و با ذکر دلایل درست باشد ، اقدامات لازم را درخصوص حل مشکلات داوطلبان انجام خواهد داد.

زمان پاسخگویی سازمان سنجش به درخواست اعتراض داوطلبان 24 الی 72 ساعت پس از ثبت درخواست می باشد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته  باشید که زمان اعتراض به نتایج را از دست ندهید چرا که فقط از طریق سامانه میتوانید اقدم کنید و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام هب صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : اعتراض به نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد

 





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: