بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99

 

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99 برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته و ثبت نام در این دانشگاه می‌باشند بسیار ضروری می‌باشد. زیرا در صورتی که به این اطلاعات دسترسی نداشته باشید، جتی باوجود دارا بودن دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد و انتخاب رشته در این زمینه ، نخواهید توانست به ادامه ثبت نام و یا انتخاب رشته بپردازید.

ثبت نام در تمامی مقطع تحصیلی دانشگاه آزاد ، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد. به هنگام ثبت نام لازم است داوطلبان اقدام به خرید کارت اعتباری به صورت الکترونیک نمایند. که این کارت الکترونیک رمز عبور و شناسه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که به موجب آن می‌تواند به سامانه مذکور راه یابید .

 

نحوه بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد

 

یکی از سوالاتی که به هنگام بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99 برای داوطلبان به وجود می‌آید، در رابطه با شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می‌باشد که در این رابطه باید بگوییم که این شناسه برای داوطلبانی است که مایلند در انتخاب رشته شرکت نمایند. در کارنامه اولیه شناسه‌ای در قسمت انتهایی درج‌شده است که به موجب آن ، هر یک از داوطلبان می بتوانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

خوشبختانه سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام کنکور این امکان را برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی به اطلاعات خود دستسری ندارند فراهم نموده است و با توجه به آن هر یک از متقاضیان عزیز می‌توانند به بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بپردازند. خوشبختانه تمامی مراحلی که برای دریافت رمز عبور نیاز است داوطلبان طی نمایند، به صورت الکترونیکی می بشد.

برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ابتدا وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شوید . پس از آن در قسمت تحت عنوان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ، گزینه‌ای وجود دارد با انام اعلام نتایج دوره بدون آمون کاردانی به کارشناسی که با کلیک بر روی آن ، به صفحه‌ای جهت وارد سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور وارد می‌شوید.

 

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور

 

 

در سال‌های اخیر ، شاهد یکپارچه سازی کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد می‌باشیم. داوطلبان می‌توانند به صورت جداگانه به انتخاب رشته در بین لیست رشته‌های دانشگاه آزاد بپردازند. برای ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور ترم مهر و ترم بهمن که هر کدام به صورت جداگانه می‌باشد ، لازم است ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید و پس از به انتخاب در بین لیست رشته‌های این دانشگاه بپردازید.

هملن طور که اشاره نمودیم ، سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور برای کلیه داوطلبانی که به هر دلیلی شناسانه مورد نظر خود دسترسی ندارند، می‌توانند وارد سامانه azmoon.org شوند. اما چنانچه با استفاده از مسیر ارائه شده موفق به سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور نشده‌اید، می‌توانید از راه‌های پیش‌بینی‌شده جهت انجام این کار اقدام نمایید.

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد با استفاده از سامانه ایران تحصیل محق گشته است با استفاده از این سامانه ، کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند از راه‌های پیش‌بینی‌شده دیگر برای این کار استفاده نمایند و علاوه برآن برای انتخاب رشته خود در کنار مشاورین و متخصصین ایران تحصیل از بازار کار و همچنین مشاوره انتخاب رشته نیز بهره‌مند گردند.

با استفده از سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور می توانید به راحتی ثبت نام خود را تکمیل نموده و در انتخاب رشته شرکت نمایید. کافی است با با شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام

 

داوطلبان برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد گاها با مشکلاتی مواجه می گردند که ممکن است موفق به ثبت نام و یا انتخاب رشته نگردند. و همین مسئله موجب می گردد که نتوانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور تنها یک سامانه اینترنتی نمی باشد، بلکه با پشتیبانی قوی که مبنی بر پاسخ گویی به سوالات داوطلبان دارند.

برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد نیازی به مراحل و پشت سر گذراندن مراحل سخت نخواهد بود. به همن دلیل سهولت کار داوطلبان را می توان عمده ترین امتیاز این سامانه دانست که موجب گشته است متقاضیان از این مورد رضایت خاطر بالاتری داشته باشند. برای استفاده از سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور ایران تحصیل هیچ گونه محدودیت مراجعه ای وجود نخواهد داشت.

برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق سامانه ایران تحصیل ، می توانید با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید به همین دلیل هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از این سامانه علاوه بر آگاهی از  شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  می توانند از مشاوره های لازم جهت انتخاب رشته و فنون آن آگاه شوند. تفاوت سامانه ایران تحصیل با سایر سامانه های موجود، در عدم ماشینی بودن آن است .

 

 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه بازیابی شناسه و رمز ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارئه دهیم . لذا متقاضیان عزیز از انجایی که بازیابی رمز فقط از طریق سامانه انجام میگیرد توجه داشته باشید که سامانه بسته نشود چرا که در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: