سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند از طریق سامانه edu.uast.ac.ir  تمامی اقدامات لازم را برای دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند با ورود  به سامانه هم آوا اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را تکمیل نمایند. همچنین جهت دریافت رمز ورود و نام کاربری نیز میتوانید از همین سامانه اقدام نمایید.

 

 
معرفی سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی قبلا برای انجام کارهای مربوط به آموزش خود از سایت سامانه سجاد به آدرس eduold.uast.ac.ir استفاده می‌کردند. اما طی یک سال اخیر سامانه هم آوا جایگزین سامانه سجاد شده است که امکانات آن متنوع تر و به روزتر است. آدرس سایت سامانه هم آوا edu.uast.ac.ir است. داوطلبان حضور در دانشگاه علمی کاربردی بعد از اینکه در اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی توانستند قبولی در این دانشگاه را کسب نمایند و دانشجوی این دانشگاه در مقطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته شوند باید تمامی امور مرتبط به تحصیل خودشان را که شامل ثبت نام اینترنتی ورودی های جدید دانشگاه علمی کاربردی تا فارغ التحصیلی و دریافت دانشنامه می شود را از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند. دانشجویان برای ورود به این سامانه نیاز به یک نام کاربری و یک کلمه عبور دارند که معمولا بعد از ثبت نام حضوری در دانشگاه علمی کاربردی ، اداره آموزش آن دانشگاه نام کاربری را برای تمام دانشجویان کد ملی و کلمه عبور را شماره دانشجویی قرار می دهد. همچنین دانشجویان جدید الورود به دانشگاه علمی کاربردی قبل از ثبت نام حضوری در دانشگاه علمی کاربردی باید در این سامانه ثبت نام اینترنتی انجام دهند که برای این کار نیز نیاز به نام کاربری و کلمه عبور دارند. چون هنوز دانشجویان به صورت حضوری به دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نکرده و نام کاربری و کلمه عبور برایشان تعریف نشده است، می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی در سایت سازمان سنجش وارد سامانه هم آوا علمی کاربردی شوند و ثبت نام دانشجویان جدید در سایت هم آوا را انجام دهند.  

 

برای دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و حل مشکلات خود در رابطه با ورود به سایت edu.uast.ac.ir با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

ورود به هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

 

همان طور که می دانید سامانه آموزشی سجاد به سامانه هم آوا تغییر نام داده، یعنی در حال حاضر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دسترسی به اطلاعات درسی خود از طریق این سامانه و ورود به هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir دسترسی داشته باشند.

دانشجویان برای ورود به سامانه جدید هم آوا می‌بایست مراحل زیر را طی نمایند:

  1. ورود کد کاربری (کد ملی وارد شود)
  2. ورود کلمه عبور (شماره شناسنامه) (برای آن دسته از دانشجویانی که شماره شناسنامه ندارند همان کد ملی را وارد می‌کنند)
  3. استفاده کلید ورود
  4. اگر احیاناً برای ورود به سامانه مشکلی داشتید می‌توانید بر روی گزینه (نام کاربری/کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟) کلیک نمائید.

 

خلاصه مقاله :  در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و اطلاعات لازم را درمورد سامانه edu.uast.ac.ir  در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و در صورت بسته شدن سامانه اقدام به  حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : دانشگاه علمی کاربردی  هم آوا  





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: