ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور99

ویرایش اطلاعات دانشگاه آزاد فرصت مناسب برای داوطلبینی است که زمان ثبت نام اطلاعات خود را به صورت اشتباه وارد نموده اند. داوطلبانی که در دانشگاه های بدون کنکور در مقاطع مختلف کاردانی یا کارشناسی ثبت نام نموده اند و اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را به صورت اشتباه وارد نمودند میتوانند در زمان ویرایش اطلاعات خود را ویرایش کنند.

زمان ویرایش انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد99

 

داوطلبانی که در کنکور سراسری و دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می بایست ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد خود را با دقت مطالعه نموده سپس با مراجعه به سایت azmoon.org و پرداخت هزینه به مبلغ 38 هزار تومان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند. ممکن است برخی از متقاضیان پس از ثبت کد رشته های خود ، مجددا کد رشته های خود را بررسی کنند و متوجه اشکالات و نواقصی در آن شوند و یا بخواهند کد رشته هایی را به آن اضافه کنند ، این سوال را با خود مطرح کنند که آیا امکان ویرایش انتخاب رشته وجود خواهد داشت یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به درخواست های پی در پی داوطلبان ، امکان ویراش کد رشته ها برای داوطلبان امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند از اواخر مرداد ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به اصلاح انتخاب های خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که کلیه افرادی که در جلسه کنکور حضور یافته اند ، پس از اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ، می توانند با توجه به تراز و رتبه کسب شده خود 100 کد رشته از رشته های ارائه شده این دانشگاه در انتخاب های خود لحاظ کنند.

 

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد ترم مهر 99 – ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org از سراسر کشور به صورت شبانه روزی با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 (تماس از استان تهران)

 

 

 نحوه ویرایش انتخاب رشته کنکور آزاد 99

 

در این بند راهنمایی های لازم برای ویرایش اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم :

 

  1. در ابتدا وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و بر روی گزینه “ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری سال 98” کنید.
  2. در مرحله بعد می بایست کد ملی و شناسه دسترسی که در کارنامه اولیه درج شده است را وارد نمایید.
  3. با درج اطلاعات خواسته شده (اطلاعات عمومی داوطلب) . از منوی بالا ، سمت راست صفحه بر روی گزینه دوم “ویرایش انتخاب رشته” کلیک کنید.
  4. پس از اعمال تغییرات مورد نظر در نهایت ثبت نهایی را انجام دهید تا ویرایش شما با موفقیت به اتمام برسد.

دانشگاه آزاد رشته های خود را به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ارائه می دهد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند پس از دریافت نتایج کنکور دانشگاه آزاد و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می بایست نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. در این بین ممکن است برخی از کد رشته ها نادرست ثبت شده و یا داوطلب بخواهد کد رشته ای را به انتخاب های خود اضافه کند. فرد می تواند اواخر مرداد یا اوایل شهریور با مراجعه به سایت azmoon.org تغییرات لازم را اعمال کند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ویرایش اطلاعات آشنا  کنیم و راهنمایی های لازم در رابطه با ویرایش  اطلاعات و نحوه ویرایش  و زمان ویرایش را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ویرایش اطلاعات فقط از طریق سامانه انجام میگیرد پس زمان ویرایش را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: