ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم همانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام خواهد گرفت. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند میتوانند از نیمه دوم بهمن ماه جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام در مدارس تیزهوشان دارای شرایط و ضوابطی میباشد که با دانلود دفترچه ثبت نام و مطالعه آن میتوانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از سامانه azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام نمایید.

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

 

زمان ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم از تاریخ 19 فروردین ماه  الی 2 اردیبهشت ماه می باشد. داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون می بایست به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نموده و اطلاعات خواسته شده را با دقت تکمیل کنند به این ترتیب ثبت نام اولیه شما در آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 انجام می شود.

 

گام های ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

  • در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
  • در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  • سپس مبلغ در نظر گرفته شده را (18 هزار تومان) با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت نمایید.
  • در نهایت پس از تکمیل ثبت نام ، کد پیگیری را دریافت نمایید.

نکتهدانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.

 

برای مشاوره تحصیلی و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم با مرکز مشاوره سمپاد – ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس از 8 صبح الی 1 شب

 

 

شرایط پذیرش مدارس تیزهوشان 1400 – 99

1-    دانش آموزان برای اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان نهم به دهم در زمان ثبت نام اینترنتی در سایت ثبت نام azmoon.medu.ir می توانند مشاهده کنند .
2-    پذیرش دانش آموز در مدارس تیزهوشان نهم به دهم فقط بر اساس نمره آزمون است و معدل دانش آموز در نتیجه آزمون بی تاثیر می باشد .
3-    دانش آموزان برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99 باید با توجه به محل سکونت خود نسبت به انتخاب مدارس اقدام کنند . در شهرستان های که چند دبیرستان دوره دوم تیزهوشان دارند ، دانش آموزان می توانند حداکثر سه دبیرستان را به ترتیب اولویت انتخاب کنند . توجه کنید که در صورت انتخاب 3 مدرسه در شهرهای مختلف استانتان فقط شهر ، مدرسه و رشته ی الویت اولتان مورد قبول قرار می گیرد .
4-    متقاضیان هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 99 صرفا مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی می باشند و پذیرش نهایی در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان برای رشته های تحصیلی ( ادبیات و علوم انسانی ، ریاضی فیزیک و علوم تجربی ) در صورتی که شرایط درج شده در آیین نامه هدایت تحصیلی را دانش آموز داشته باشد انجام می شود .
5-    تغییر رشته در مدارس دوره دوم متوسطه تیزهوشان در سال پذیرش ممنوع می باشد و دانش آموز باید در پایه های بعد علاوه بر داشتن شرایط تغییر رشته تحصیلی ، کف امتیاز قبولی در رشته ی مورد نظر در آزمون ورودی دبیرستان را کسب کند .

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان نهم به دهم آشنا کنیم و راهنمای های لازم را ارائه دهیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.

 منبع :  ثبت نام تیزهوشان نهم 1400-99





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: