ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99-1400

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400-99 همانند سنوات گذشته از نیمه دوم فروردین ماه آغاز شد. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام در مدارس تیزهوشان دارای شرایط و ضوابطی است که میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه azmoon.medu.ir  اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 99

 

اگر برای مقطع ششم به هفتم مدارس تیزهوشان را انتخاب نموده اید ، باید بگوییم که آزمون این پایه تحصیلی دستخوش تغییراتی شده است. در واقع شیوه گزینش آن برگزاری آزمون هوش و ارزیابی استعداد تحلیلی دانش آموز می باشد (منابع آزمون از هیچ یک از مواد درسی نخواهد بود). ثبت نام تیزهوشان ششم در 16 لغایت 23 اردیبهشت ماه انجام می گیرد ، دانش آموزانی که  شرایط ثبت نام سنجش هوش تیزهوشان هفتم را دارا هستند می بایست در موعد مقرر به سایت  hoosh.medu.ir مراجعه نموده و اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که هزینه ثبت نام آزمون این مقطع تحصیلی 28 هزار تومان می باشد.

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

  • در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
  • در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  • سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
  • در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت کد پیگیری به منزله کامل نشدن ثبت نام است).

نکتهدانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.

 

جهت ثبت نام آزمون – دریافت رمز عبور همگام جهت ثبت نام و اطلاع از بهترین منابع آزمون تیزهوشان و دریافت نمونه سوالات با برترین دبیران و مشاوران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور 9092305587 تماس از تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

 

 

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400

هم زمان باشروع ثبت نام  ثبت نام ، دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400 نیز در سایت منتشر خواهد شد  و دانش آموزان برای اطلاع از شرایط ثبت نام باید دفترچه را به طور کامل مطالعه نمایند.

 

شرایط و ضوابط ثبت نام :

تابعیت ایرانی
ثبت نام اتباع غیرایرانی ،

 طبق بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام خواهد شد .

پایه دهم : داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم تو خرداد سال تحصیلی 1400 - 99

پایه هفتم : کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت دوم پایه ی پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 1400 - 99 و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم تو سال تحصیلی 99 - 1400

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در مدرس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ا بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت .

منبع : ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: