ثبت نام پرستاری بدون کنکور 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام پرستاری بدون کنکور 99

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری برای داوطلبانی که نتوانستند در کنکور رتبه مورد نیاز را بدست آورند بهترین فرصت است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری بر اساس سوابق تحصیلی بوده و دارای شرایطی است که شما با مطلع بودن از این شرایط و دارا بودن آن میتوانید اقدام به ثبت نام نماید. ثبت نام بدون کنکور پرستاری از طریق سامانه انجام خواهد گرفت و شما در زمان مشخص باید وارد سامانه شده و جهت پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی خود اقدام نمایید.

مدارک جهت پذیرش در مقطع کاردانی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

 

1-  ارائه گواهی سلامت به منظور عدم دارا بودن نقص عضو و تایید شدن از نظر سلامت روحی روانی

2 - رضایت همسر در صورت تاهل

3 - شرکت در این دوره ها به عنوان تحصیل مجدد به شمار می رود یعنی دانش آموخته ی کاردانی، کارشناسی پیوسته ،کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی ارشد و دکترای عمومی تنها در صورت پرداخت شهریه ی مربوطه امکان شرکت در دوره را  خواهند داشت در غیر این صورت امکان شرکت در این دوره ها برای داوطلبان وجود نخواهد داشت .

4 - موفقیت در مرحله بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه توسط کمیته پذیرش. شما داوطلبان می بایست جهت پذیرش آمادگی لازم را برای مصاحبه بدست آورید.برای مثال اشراف کامل بر ویژگی های خود و همچنین دلیل انتخاب رشته مورد نظر،میزان علاقه به این رشته و هدف از انتخاب شغل و…از جمله مواردیست که مورد بررسی قرار می گیرد و باید تسلط کامل را در این خصوص بدست آورید.

 

لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون 1400 – 99

بعضی از دانشگاه های دولتی در برخی از رشته های پیراپزشکی به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند و ملاک سنجش این پذیرش سوابق تحصیلی افراد و معدل کل آن ها می باشد که در سال 98 حدود ۷ دانشکده پزشکی در کل کشور با ظرفیت معادل ۱۰ تا ۲۰ نفر از بین داوطلبان  بدون کنکور دانشجو گرفتند. البته این پذیرش بدون کنکور در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی تنها در مقطع کاردانی صورت می‌گیرد و تحصیل این افراد در دانشگاه های روزانه خواهد بود.

همانطور که گفته شد در شهرستان ‌ها و شهر های مختلف دانشگاه ‌های علوم پزشکی در بعضی از رشته های پیراپزشکی در مقطع کاردانی پذیرش بدون کنکور انجام می دهند و هر ساله این رشته ‌ها کمی تغییر پیدا می‌کنند که برخی از این رشته هایی که در گروه پیراپزشکی قرار دارند و می توانید بدون آزمون در آن ها نحصیل کنید شامل موارد زیر می باشند:

1)    کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده
2)    کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها
3)    کاردانی بهداشت محیط
4)    کاردانی علوم آزمایشگاهی
5)    کاردانی هوشبری

برای آگاهی از شرایط دقیق ثبت نام پرستاری بدون کنکور 98 –  شهریه پرستاری بدون کنکور 98 و ثبت نام مامایی بدون آزمون با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

شماره تماس : 9099072952(سراسر کشور) – 9092305587 ( استان تهران) تماس همه روزه از 8 صبح تا 1 شب.

 

شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی

معمولا پذیرش در مقطع کاردانی رشته های بدون کنکور پیراپزشکی دارای شرایط مختلفی مانند شرط سنی و یا شرط عدم ورود به دانشگاه تا کنون می باشد. بدین معنی که فقط کسانی می توانند در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی پذیرفته شوند که تا کنون در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده باشند.

کسانی که قبلا در یکی از دوره های کاردانی و یا کارشناسی در یکی از دانشگاههای کشور پذیرفته شده باشند معمولا حق شرکت در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی را نخواهند داشت.

یکی دیگر از نکاتی را که داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند، این است که رشته های بدون کنکور پیراپزشکی بصورت نیمه متمرکز پذیرش را انجام می دهند یعنی از آنجایی که افراد زیادی دارای شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی هستند، دانشگاههای مربوطه از طریق انجام مصاحبه حضوری پذیرش را انجام می دهند. داوطلبانی که شرایط پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی را دارند بایستی بعد از ثبت نام در این دوره ها در مصاحبه علمی آن نیز شرکت نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با رشته پرستاری بدون کنکور و شرایط ثبت نام در رشته های پیراپزشکی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور پیراپزشکی را از دست ندید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.

 منبع : پذیرش بدون کنکور رشته پرستاری





:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: