رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 آیا می توانم به تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی بپردازم یا خیر؟

ببینید دوستان عزیز فعلاً و در حال حاضر ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی و تحصیل در لیست رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی فقط شایعه ای است که در بین متقاضیان دهان به دهان می چرخد.

در حقیقت، این مسئله هنوز به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور نرسیده و مجوزی برای آن صادر نشده است.

پس دقت کنید که تنها از یک راه امکان تحصیل در رشته های ارائه شده در دانشگاه غیرانتفاعی آن هم به صورت بدون کنکور وجود دارد.

خب حتماً می پرسید آن روش چه می تواند باشد؟ باید خدمت شما عرض کنیم که تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی فقط در صورت استعداد درخشان بودن برای شما امکان پذیر است که این موضوع هم در صورت برخورداری از شرایطی بسیار خاص برای شما دوست عزیز امکان پذیر است.

شرایط تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی چیست؟

در صورتی که داوطلبان تمایل به تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی (البته در صورت استعداد درخشان بودن) را داشته باشند لزوماً باید شماری از شرایط بسیار خاص شامل حال آن ها شود.

در این بخش، به شماری از شرایط تعیین شده جهت ادامه تحصیل در رشته های ارشد بدون آزمون غیرانتفاعی را خدمت شما دوستان عزیز برمی شماریم.

دقت داشته باشید که جذب و پذیرش هر یک از دانشجویان در رشته های ارشد بدون کنکور (استعداد درخشان) فقط در رشته مقطع کارشناسی و یا مرتبط به آن میسر است.

. کلیه داوطلبان و دانش آموختگانی که مؤفق به کسب رتبه های بین اول تا پانزدهم در انواع المپیادهای علمی و دانشجویی شده اند امکان شرکت و ثبت نام در رشته های ارشد بدون آزمون غیرانتفاعی را دارند.

. توجه داشته باشید که آن گروه از افراد متقاضی و شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که حد نصاب نمره علمی مورد نظر را در هر کدام از کد رشته های تحصیلی بدست آورده باشند به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور به یکی از دانشگاه های غیرانتفاعی معرفی می شوند.

. کسانی که چه در مقطع کارشناسی ناپیوسته و چه کارشناسی پیوسته در یکی از جشنواره های علمی فارابی، ابن سینا، خوارزمی، رازی، و یا جوان خوارزمی رتبه ای را کسب کرده باشند.

فردی که در بین کلیه دانشجویان دانشگاه خود که هم ورودی و البته هم رشته وی هستند بعد از چهار سال تحصیلی دانش آموخته شده باشد.

. دقت داشته باشید که اگر یک بار از سهمیه پذیرش در لیست رشته های بدون آزمون ارشد غیرانتفاعی استفاده کنید دیگر به هیچ وجه امکان استفاده از آن را ندارید.

مورد دیگر این که، فقط تا یک سال بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی و دانش آموختگی برای استفاده از این سهمیه مهلت دارید. 

زمان ثبت نام در لیست رشته های بدون آزمون ارشد غیرانتفاعی

در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون ارشد غیرانتفاعی باید عرض کنیم که زمان مشخصی برای این کار وجود ندارد. این موضوع به این معناست که تاریخ در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این رشته های دانشگاه غیرانتفاعی بستگی به نظر و تصمیم دانشگاه دارد.

به بیان دیگر، هر دانشگاه جهت جذب و پذیرش دانشجو در ارشد بدون کنکور زمان خاصی را برای ثبت نام اعلام می کند. 

نحوه ثبت نام در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی چگونه است؟

در صورت داشتن شرایط ضروری برای تحصیل و ثبت نام در ارشد بدون آزمون غیرانتفاعی اطلاع از نحوه ثبت نام در رشته های ارشد بدون آزمون غیرانتفاعی ضرورت دارد.

با توجه به این موضوع که جذب دانشجوی ارشد بدون آزمون در هر کدام از دانشگاه های غیرانتفاعی فقط به وسیله سهمیه استعداد درخشان میسر است.

در نتیجه، شیوه ثبت نام هر کدام از دانشگاه ها نیز با یکدیگر متفاوت دارد. جهت کسب اطلاعات دقیق تری در رابطه با نحوه ثبت نام در هر یک از مراکز دانشگاهی غیرانتفاعی در ارشد بدون آزمون می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

Source: رشته های ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی 99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروژه کسری خدمت - کسری خدمت نظام وظیفه - کسری خدمت بسیج - استعلام کسری خدمت - کسری خدمت ایثارگری - کسری خدمت جبهه پدر - شرایط خرید خدمت سربازان فراری - معافیت سربازی - مشاوره اخذ معافیت نظام وظیفه - معافیت پزشکی دیسک کمر - معافیت پزشکی چشم استیگمات - معافیت سربازی در حین تحصیل - معافیت پزشکی واریکوسل بعد از عمل - شرایط معافیت پزشکی قلب - مراحل معافیت سربازی اعصاب و روان - شرایط معافیت تک فرزندی - استعلام دریافت کد سخا - نحوه تقسیم سربازان بعد از آموزشی - مشاوره آنلاین نظام وظیفه - آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد - قانون جدید معافیت تحصیلی - معافیت سربازی با خالکوبی - پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان - شماره تلفن پادگان های ارتش - امریه خدمت سربازی - مشاوره آنلاین سربازی - معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه  - معافیت کفالت پدر بیمار - معافیت کفالت مادر - مراحل اخذ امریه آتش نشانی - سامانه امریه سربازی وزارت دفاع - شرایط انتقال سرباز - شرایط خروج از کشور دانشجویان در حین سربازی - معاف از رزم اعصاب و روان - استخدام سپاه قدس - استخدام نیروی هوایی ارتش - سامانه ثبت نام اینترنتی گزینش ناجا - ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی - مدارک لازم جهت اخذ معافیت موارد خاص - وظایف سرباز معاف از رزم - شرایط معافیت از طریق صافی کف پا - کسری خدمت سربازان متاهل - استعلام آنلاین کد سخا - epolice.ir -  امریه سربازی قرارگاه خاتم الانبیا - امریه سربازی وزارت نیرو - ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه - شرایط امریه سربازی وزارت نفت - ثبت نام پیام آوران بهداشت - شرایط امریه سربازی علوم پزشکی

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: