آزمون لیسانس به پزشکی 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

آزمون لیسانس به پزشکی 99

رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین و محبوب تری نرشته هایی است که محصلان گروه تجربی آرزوی تحصیل در رشته پزشکی را دارند. داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون پزشکی نشده اند میتوانند با شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی در رشته پزشکی قبول شوند. دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبین تجربی که قصد تحصیل در رشته پرستاری بدون کنکور دارند امکان ثبت نام فراهم نموده است. اما داوطلبینی که در آزمون لیسانس به پزشکی  99 شرکت کرده اند نیز میتوااند به آرزوی دیرینه خود برسند. داوطلبین عزیزی که قصد ثبت نام در رشته پیراپزشکی بدون کنکور و یا ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی را دارند بدانند که ثبت نام در هر مقطع تحصیلی شرایط خود را دارد که شما  با دارار بودن شرایط میتوانید از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت اطلاع دقیق از آزمون لیسانس به پزشکی 99 ، لیسانس به پزشکی ، نحوه قبولی ، درصدهای لازم برای پذیرش با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

لیسانس به پزشکی

 

با توجه به سختی پذیرش در کنکور تجربی و قبولی رشته پزشکی ، بسیاری از داوطلبان ممکن است این آرزوی خود را دست نیافتنی تصور کنند. همچنین برخی از افراد نیز ممکن است با توجه به اینکه مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده‌اند، به علت اینکه نمی‌توانند به راحتی در کنکور سراسری شرکت نمایند و یا شرایط شرکت دوباره در کنکور با توجه به سختی رقابت برای پذیرش در رشته پزشکی را ندارند بنابراین به دنبال لیسانس به پزشکی می‌باشند.

شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی ، شامل شرایط مختلفی همانند شرایط ثبت نام در آزمون مذکور و همچنین شرایطی ادامه تحصیل و… می‌باشد. در ادامه به ذکر کامل این شرایط خواهیم پرداخت. اما یکی از موارد دیگری که علاوه بر زمان آزمون و همچنین نحوه ثبت نام و … لازم است داوطلبان عزیز مدنظر قرار دهند، در رابطه با منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 می‌باشد.

برای کسب اطلاع در رابطه با منابع آزمون لیسانس به پزشکی ، منابع آزمون لیسانس به دندانپزشکی می‌توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما با توجه به شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی می‌توانند شما را جهت موفقیت در این آزمون راهنمایی نمایند. کافی است برای کسب اطلاعات در این زمینه با مشاورین ما همه روزه و یا در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید تماس حاصل نمایید.

 

 

 

فقط آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط می باشند می توانند در آزمون لیسانس به پزشکی 99 شرکت نمایند.

 

شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 99

 

شرایط شرکت در لیسانس به پزشکی سال 99

 

کلیه داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون آزمون لیسانس به پزشکی 99 می باشند، ضمن دارا بودن شرایط زیر، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام در آزمون به صورت الکیترونیکی و با پرداخت هزینه ثبت نام توسط کارت های عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد. شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی ارائه شده در ادامه موجب می شود تا داوطلبان در رابطه با این موارد اطلاعات جامعی راکسب نمایند.

  • کلیه فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با گروه ازمایشی تجربی، علوم ریاضی و همچنین علوم پزشکی می توانند در ثبت نام شرکت نمایند. در رابطه با کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته بودن تفاوتی بین این دو مدرک برای شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.
  • حداکثر سن شرکت کنندگان نباید بالاتر از 25 سال تمام باشد. مدت سربازی نیز، به این زمان نیز افزوده می گردد.
  • در رابطه با خدمت سربازی آقایان نیز، آن دسته از داوطلبانی که کارت معافیت سربازی را به همراه دارند و یا اینکه کارت پایان خدمت سربازی را داشته باشند، می توانند در این آزمون شرکت مایند.
  • آن دسته از داوطلبانی که در خدمت سربازی به سر می برند ، در صورتی که تا زمان  آزمون لیسانس به پزشکی 99 خدمت آنان به پایان برسد، به صورت مشروط خواهند توانست در این آزمون شرکت نمایند.
  • آن دسته از متقاضیانی که کارت پایان خدمت خود را دریافت نموده اند، در صورت پذیرش نیز بدیهی است که قبولی آنها لغو خواهد گردید. بنابراین دانشگاه هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در این رابطه بر عهده نخواهد داشت.
  • کلیه دانش آموزان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و همچنین دکتری ، اجازه شرکت در این آزمون را نخواهند داشت.
  • دارا بودن مدرک زبان برای کلیه متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی 99 الزامی می باشد. چنانچه داوطلبان این مدرک را دار نباشند، می توانند به صورت مشروط در این آزمون شرکت نمایند. بدیهی است در صورت پذیرش حتما باید نسبت به اخذ این این مدرک اقدام نمایند.

کانال اطلاع رسانی آزمون لیسانس به پزشکی 99

 

نحوه شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

 

برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 99 ابتدا تمامی مدارک لازم را باید داوطلبان در زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی  به  همراه داشته باشید. همچنین اطلاع از تمامی قوانین و ضوابط شرکت در این آزمون با توجه به قوانین و آگاهی و اطلاع از ضوابط موجود امری لازم و ضروری می باشد. با توجه به اینکه دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی را در برابر اشتباهات رخ داده توسط متقاضیان قبول نخواهد کرد، لذا حتما با در نظر گرفتن این ضوابط ، اقدامات لازم صورت پذیرد.

داشتن مدرک معتبر دیپلم که در آن معدل به خوبی مشخص باشد برای ثیت نام لیسانس به پزشکی ضروری می باشد. همچنین داشتن مدرک معتبر که معدل کارشناسی در آن مشخص باشد نیز، برای تمامی داوطلبانی که اسکن مدارک را برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 99 دارند، الزامی می باشد. همانطور که ذکر گردید در رابطه با داشتن مدرک زبان و نمره ای که داوطلبان باید در این آزمون کسب نمایند، دارا بودن این مدرک الزامی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آزمون لیسانس به پزشکی 99 و  نتایج آزمون لیسانس به پزشکی می توانید با متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید همچنین تمامی داوطلبان گرامی می توانند با استفاده از سامانه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ایران تحصیل ، نسبت به ثبت نام در زمان مقرر اقدام نمایند. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

جهت اطلاع دقیق از آزمون لیسانس به پزشکی 99 ، لیسانس به پزشکی ، نحوه قبولی ، درصدهای لازم برای پذیرش با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

بیشتر بدانید

چگونه رشته پزشکی قبول شویم؟

کنکور مجدد بعد از لیسانس

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 

azmoon.net 

ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی

منابع لیسانس به پزشکی  99

 آزمون لیسانس به داروسازی 99

آزمون لیسانس به پزشکی چیست؟

لیسانس به پزشکی 99

آزمون لیسانس به پزشکی 99

خلاصه مطلب : دراین مقاله قصد داشتیم تا پاسخگوی شما عزیزان در مورد رشته های بدون کنکور پیراپزشکی و یا آزمون لیسانس پزشکی99باشیم. این مقاله که شامل لیسانس به پزشکی ، شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 99 ، نحوه شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 99 بود و شما میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید.

منبع : آزمون لیسانس به پزشکی 99-99

 





:: برچسب‌ها: لیسانس به پزشکی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: