hoosh.medu.ir سایت نتایج ثبت نام دهم99 – 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

hoosh.medu.ir  سایت نتایج ثبت نام دهم99 – 1400

مشاهدخ نتایج ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم از طریق سامانه hoosh.medu.ir  امکان پذیر میباشد. دانش آزموزان عزیز توجه داشته باشید که اعلام نتایج مدارس تیزهوشان نیز مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد که معمول دو الی سه هفته پس از آزمون میتوانید جهت مشاهده نتایج آزمون  و یا دریافت رمز همگام اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 1400

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم هر ساله اواخر خرداد ماه برگزار می گردد. حدودا یک ماه و نیم الی دو ماه جهت انتشار نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی زمان لازم است. مثلا سال گذشته نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در تاریخ 98/5/13 و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در تاریخ 98/5/19 منتشر شد. بنابراین احتمال می رود، نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 1400 نیز نیمه دوم مرداد ماه سال 1399 منتشر گردد. البته در حال حاضر زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 به طور دقیق مشخص نشده است. به محض مشخص شدن، این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

 

کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه hoosh.medu.ir جهت دریافت نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 1400 و دریافت نمونه سوالات می توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند

9092305587 ( استان تهران) – 9099072952 تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نکاتی در خصوص پذیرش مدارس تیزهوشان

 

  • ·         پذیرش در پایه هفتم مدارس تیزهوشان ، به معنی پذیرش بدون آزمون این داوطلبان در دوره دوم متوسطه نمی باشد و تحصیل افرادی که در دوره اول سمپاد پذیرفته شده اند ، صرفا در صورت داشتن شرایط لازم ، در دوره دوم متوسطه نیز امکان پذیر است.
  • ·         همزمان با اعلام نتایج آزمون های سنجش هوش تیزهوشان ، نشانی دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان ، تاریخ مراجعه و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام نیز اعلام می شود.
  • ·         پذیرفته شدگان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان ، می بایست نسبت به ثبت نام حضوری در مدرسه پذیرفته شده نیز اقدام کنند.
  • ·         چنانچه دانش آموزی پس از پذیرفته شدن و انجام ثبت نام حضوری در مدرسه ، قصد تغییر شهرستان محل سکونت خود را داشته باشد ، درصورتی می تواند مدرسه خود را انتقال دهد که امتیاز پذیرش مدرسه شهرستان مقصد و هم چنین موافقت نامه آموزش و پرورش شهرستان مبدا و مقصد را داشته باشد.
  • توجه داشته باشید که در سال اول پذیرش ، انتقال دانش آموز به مدارس داخل یک شهرستان امکان پذیر نمی باشد.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان

 

دانش آموزانی که قصد ثب نام در مدارس تیزهوشان را دارند باید تابعیت ابرانی داشته باشند.  دانش آموزانی که تابعیت غیر ایرانی دارند بار=ید در زمان دیگری جهت ثبت نام در سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

از نظر شرایط معدلی دانش آموزان متقاضی ورود به تیزهوشان پایه هفتم باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب را در نوبت دوم پایه پنجم و همچنین نمره خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم را کسب کرده باشند.

تبصره های در نظر گرفته شده در دفترچه آزمون تیزهوشان 1400-99 برای شرایط معدلی شامل : دانش آموزانی است که در مجموع دو سال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی نهایتا در یکی از دروس خود نمره خوب را دریافت نموده باشند.

والدین گرامی توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام اطلاعات را به  صورت  اشتباهی در سامانه وارد نکنید چرا که در این صورت ممکن است قرزندتان از آزمون حذف گردد.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا طالاعات  مربوط به سامانه  hossh.medu.ir  را در اختیا شما عزیزان قرار دهیم تا با مطالعه این مقاله اطلاعات مربوط را کسب نوده و به صورت صحیح اقدام به  ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز زمان ثبت نام آزمون تیزهوسان را از دست ندهید چراکه با بسته شدن سامانه  ثبت نام به صورت حضوری انجام نخواهد گرفت.

 منبع : hoosh.medu.ir

 

 





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: