ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1400 – 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1400 – 99

مدارس فرهنگ نیز همانند مدارس دیگر آزمون ورودی دارد که دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس فرهنگ را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به  ثبت نام نمایند. ثبت نام در آزمون مدارس فرهنگ به صورت الکترونیکی میباشد و داوطلبین عزیز برای ثبت نام باید دارای شرایطی باشند که جهت اطلاع از این شرایط میتوانند از طریق دفترچه پذیرشمدارس فرهنگ را دانلود نموده و این شرایط را مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایند.

مدارک ثبت نام

 

  • دو قطعه عکس سه در چهار دانش آموز
  • کپی کارنامه نیمسال اول سال تحصیلی 97 – 98 (داشتن معدل حداقل 17 ضروری می باشد.)
  • دانش آموزان می بایست برگ تقاضانامه ثبت نام را در دبیرستان مورد نظر خود تکمیل نمایند.
  • ثبت نام در آزمون مستلزم پرداخت هزینه است. بنابراین لازم است تا فیش واریز مبلغ ثبت نام را نیز به همراه داشته باشید.

هزینه نام نویسی در آزمون ورودی مدارس فرهنگ در تهران به مبلغ 25 هزار تومان می باشد که متقاضیان باید این مبلغ را به شماره حساب بانک ملی به نام ” تمرکز وجوه اختصاصی آموزش و پرورش شهر تهران “ واریز نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

زمان ثبت نام برای کلیه واجدین شرایط  ورود به مدارس فرهنگ ، از اول فروردین آغاز و در اوایل اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید. مهلت برای ثبت نام حدودا 25 روز می باشد که توصیه می کنیم ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکل ننماید . زیرا ممکن است هنگام ثبت نام مشکلاتی بوجود آید که برای رفع این مشکلات باید تا پایان ثبت نام اقدام نمایید.

قبل از ثبت نام توصیه میشود که حتما  دفترچه پذیرش در مدارس فرهنگ را مطالعه نمایید چون ممکن است برخی از شرایط ثبت نام با شرایط شما همخوانی نداشته باشد که در این صورت شما ممکن است از این آزمون حذف شوید.

 

جهت انجام ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 1400 – 99 و متصل شدن به سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ثبت نام آزمون مدارس فرهنگ اصفهان 1400 – 99

 

به غیر از تهران ، مدارس فرهنگ در اصفهان نیز شعبه دارند. نام نویسی مدارس فرهنگ اصفهان به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان نیازی به مراجعه حضوری نخواهند داشت.

زمان و نحوه ثبت نام

ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان اصفهان از ساعت 9 صبح پنج شنبه ، 5 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نام نویسی مدارس فرهنگ استان اصفهان به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت service.isfedu.ir انجام می شود. متقاضیان می بایست پس از ورود به سایت مربوطه ، گزینه ” ثبت نام دبیرستان های فرهنگ “ را انتخاب کنند. داوطلبان سپس وارد صفحه جدیدی خواهند شد ، در صفحه جدید می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس فرهنگ را دانلود و مطالعه نموده و پس از آن با ورود به سامانه ثبت نام ، نام نویسی خود را دراین آزمون انجام دهند.

توجه داشته باشید کلیه مراحل مربوط به آزمون مانند ثبت نام ، پرداخت وجه ، دریافت کارت و اعلام نتایج از طریق سایت مذکور صورت می گیرد.

داوطلبان پس از ثبت مشخصات فردی و پرداخت هزینه آزمون می بایست کد رهگیری ثبت نام را دریافت و ثبت نام خود را قطعی کنند. در پایان نیز داوطلبان باید یک نسخه از فرم ثبت نام خود را چاپ کنند ، این نسخه از فرم باید به امضای دانش آموز و ولی دانش آموز برسد و سپس به همراه کپی کارنامه نوبت اول ، تحویل مدیر مدرسه فعلی داوطلب داده شود. مدیر مدرسه نیز می بایست پس از کنترل و بررسی اطلاعات وارد شده نسبت به تایید آن اقدام کند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله هدف آشنایی شما با نحوه ثبت نام  در مدارس فرهنگ است که با مطالعه این مقاله میتوانید به سوالاتی که در رابطه با مدارس فرهنگ دارید پاسخگو باشید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه  ثبت نام حضوری انجا نخواهد گرفت.

منبع : سایت ثبت نام مدارس فرهنگ





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: