نتایج آزمون نظام مهندسی 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج آزمون نظام مهندسی 99

یکی از نگرانی هایی که داوطلبین شرکت در آزمون نظام مهندسی دارند نتایج آزمون نظام مهندسی میباشد چرا که زمان مشخصی برای دریاقت نتایج اعلام نکردند. به طور معمول نتایج  آزمون نظام مهندسی دو الی سه هفته منتظر میگردد ولی حتی ممکن است تا 4 ماه پس از آزمون نیز نتایج منتشر نگردد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که نتایج آزمون را میتوانید از طریق سامانه آزمون نظام مهندسی مشاهده نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99

 

معمولا به دلیل دقت بالا و بررسی های دقیق صورت گرفته در تصحیح پاسخنامه آزمون نظام مهندسی اشتباهی در تصحیح پاسخنامه ها رخ نمی دهد ولی با این حال چنانچه پس از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 نسبت به نتایج اعلام شده اعتراضی داشتید امکان اعتراض برای شما فراهم می باشد. برای این کار می بایست اعتراض خود را به صورت کتبی و با ذکر مشخصات کامل از طریق پست سفارشی به آدرس زیر ارسال نمایید:

 

تهران صندوق پستی، به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ ( سازمان سنجش )

 

مشخصات کامل مانند شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، رشته آزمون ، آدرس دقیق و شماره تماس و … باید حتما قید شوند.

پس از بررسی اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 99 داوطلبان ، نتایج نهایی اعلام می شود و به همراه آن لیست نهایی پذیرفته شدگان هر استان به تفکیک برای سازمان های نظام مهندسی استانی ارسال می شود تا مراحل ثبت نام برای صدور اشتغال به به کار مهندسی انجام گیرد.

 

جهت اطلاع از نتایج آزمون نظام مهندسی 99 و زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها، انجام ثبت نام ، اطلاع از بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی و دریافت کلید سوالات نظام مهندسی 99 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952  و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

نحوه دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی 99

نتایج آزمون نظام مهندسی  به سه صورت قابل دریافت می‌باشد. کلیه متقاضیانی که در آزمون نظام مهندسی شرکت نموده‌اند ؛ در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 می‌توانند نتیجه خود را دریافت نمایند. دو روش بر حسب اطلاعات هویتی می باشد و روش دیگر نیز، بر حسب اطلاعات داوطلبی به علاوه مدارک هویتی قابل جستجو می باشد.

  • اولین روش دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی 99 بر حسب نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد امکان پذیر می‌باشد. در واقع با استفاده از این روش ، شما نیازی به همراه داشتن اطلاعات ثبت نامی و یا داوطلبی خود نخواهید داشت و به‌ راحتی در هر کجا که مایل باشید، می‌توانید این اطلاعات را دریافت نمایید.
  • دومین روش نیز، باز هم با استفاده از مشخصات شما همانند ، شماره ملی ، شماره شناسنامه و سال تولد قابل انجام خواهد بود. و همواره در این روش، نیازی به اطلاعات داوطلبی نخواهد بود.
  • روش سوم برای دریافت نتایج آزمون نظام مهندسی نیازمند داشتن شماره داوطلبی می‌باشد. با وارد نمودن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد، امکان‌ جستجو وجود خواهد داشت. بسته به انتخاب داوطلبان ، هر کدام از این روش‌ها را می‌توانند جهت مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 99 انتخاب نمایند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا  شما را با نحوه مشاهد نتایج آزمون نظام مهندسی آشنا کنبم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام در آزمون را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه  ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

 

منبع : مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: