saja.medu.ir – سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ایران تحصیل > پربازدید > saja.medu.ir – سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

saja.medu.ir – ورود به سامانه سجا پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

 

سامانه پیش ثبت نام سجا شاهد 99-1400 به نشانی saja.medu.ir فعال شد و داوطلبان محترم می توانند جهت ثبت نام می توانند وارد سامانه پیش ثبت نام سجا مدارس شاهد به نشانی اینترنتی saja.medu.ir شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند و یا از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره 9099072952 تماس بگیرند.

saja.medu.ir – شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد

1 – ثبت نام دانش آموزان شاهد پس از ورود به سامانه سجا ( saja.medu.ir ) و تکمیل فرآیند ثبت نام قطعی می شود و این دسته از داوطلبان می بایست در زمان اعلام شده به مدارس قبولی مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

2 – دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب لازم را در دروس خود کسب نمایند تا بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند ضمنا در صورتی که دانش آموزی نتواند حد نصاب مورد نظر را برای ادامه تحصیل کسب کنند مدیر مدرسه موظف به شناسایی عوامل ضعف دانش آموز و بر طرف کردن آن در قالب کلاس های تقویتی و فوق برنامه خواهد بود.

3 – در صورتی که دانش آموز شاهدی که در این مدارس ثبت نام نموده دارای موارد انضباطی باشه و از آئین نامه مندرج در سامانه سجا – saja.medu.ir پیروی نکند مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نموده تا در مورد ایشان تصمیمات مربوطه اتخاذ شود.

تذکر مهم : با توجه به توضیحات مربوطه در سامانه سجا – saja.medu.ir لازم به ذکر است منظور از دانش آموزان شاهد فرزندان شهدا – آزادگان و جانبازان بالاتر از 50% می باشد.

 

ورود به سامانه سجا 99  ؛ سامانه سجا 99 چیست؟

ورود به سامانه سجا 99  ؛ از سال جاری به بعد ثبت نام مدارس شاهد 99 از طریق سامانه سجا 99 انجام می شود و هیچگونه ثبت نام و یا پیش ثبت نامی به صورت حضوری در مدارس انجام نمی شود و کلیه ی دانش آموزان که مایل به ادامه تحصیل در مدارس شاهد هستند, می بایست از طریق ورود به سامانه سجا 99 به آدرس saja.medu.ir انجام شود.ورود به سامانه سجا 99 /

ورود به سامانه سجا 99  ؛ سامانه ثبت نام مدارس شاهد که به اختصار سجا نامیده می شود در بهار سال 1394 با هدف یک پارچه سازی کلیه فعالیت های مدارس شاهد و ایثارگران راه اندازی شد. پس از راه اندازی سامانه سجا کلیه فعالیت های شرایط ثبت نام مدارس شاهد 99 از جمله ثبت نام, برگزاری کلاس های جبرانی و کنکوری, گزارشگیری و سایر اقدامات از طریق این سامانه انجام می شود.ورود به سامانه سجا 99  /

ورود به سامانه سجا 99  ؛ مدارک لازم برای ورود به سامانه سجا 99

ورود به سامانه سجا 99  ؛ برای ثبت نام در مدارس شاهد و ورود به سامانه سجا 99 باید کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، آدرس دقیق محل سکونت و مدرک امتیاز سهمیه و سهمیه فرهنگیان، مدرک حفظ قرآن کریم و مقامات ورزشی و علمی و … را داشته باشیم.

نکته مهم: برای ثبت نام ساله های گذشته ثبت نام مدارس شاهد آپلود کردن لازم نبود و مدارک را بعد از قبولی در مدرسه شاهد تحویل می دادیم.

آیا فقط فرزندان و یا بستگان شهدا و ایثارگران می توانند در مدارس شاهد 99 ثبت نام نمایند؟

ورود به سامانه سجا 99  ؛ خیر, کلیه دانش آموزان می توانند در مدارس شاهد 99 ثبت نام نمایند. اما دانش آموزانی که دارای شرایط عادی باشند می بایست به حد نصاب امتیاز کسب شده برسند تا پذیرش آن ها در مدارس شاهد انجام شود، در واقع برای دانش آموزان بدون سهمیه یک سری شرایط عمومی و علمی وجود دارد و در صورتی که دانش آموز مورد نظر بتواند به حد نصاب امتیاز قابل قبول برسد در مدرسه شاهد محل سکونت خود پذیرفته خواهد شد

سوالات متداول

 

1- آیا برای پیش ثبت نام مدارس شاهد باید هزینه پرداخت نماییم ؟

داوطلبان برای پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 99 - 1400 نیازی به پرداخت هزینه ندارند .

 

2- آیا دانش آموزان برای ثبت نام مدارس شاهد باید دارای شرط معدل باشند ؟

دانش آموزان غیر شاهد برای پذیرش در پیش ثبت نام باید دارای شرایطی بر اساس الویت باشند که شرط معدل نیز جزعی از این شروط است .

 

3- برای ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد باید به چه سایت مراجعه کنیم ؟

داوطلبان برای پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 باید به سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران سجا مراجعه نمایند .

Source: ورود به سامانه سجا





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: