چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 99-1400

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 99-1400 اغاز شد داوطلبان محترم ثبت نام تیزهوشان می توانند از امروز جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند طبق سنوات گذشته پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان پس از مراحل ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم قابل انجام خواهد بود که اولیا محترم می توانند جهت پرداخت هزینه شرکت در آزمون تیزهوشان و دریافت نتایج تیزهوشان از درگاه sampad.medu.ir اقدام نمایند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400

 

هزینه نام نویسی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان صرفا از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام پرداخت می شود و در صورت واریز وجه به صورت مستقیم ، از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه های خودپرداز ، ثبت نام انجام نخواهد شد. روند پرداخت هزینه نام نویسی بدین صورت است که ابتدا باید به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به دوره تحصیلی خود ، یکی از گزینه های “سمپاد پایه هفتم” و “سمپاد پایه دهم” را انتخاب کنید تا به سامانه مربوطه هدایت شوید.

در این مرحله ، پس از وارد نمودن کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز می بایست جهت دسترسی به پنل شخصی خود ، نقش (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را نیز مشخص نمایید. حال می توانید هزینه ثبت نام را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم پویا هستند ، پرداخت نموده و کد رهگیری دریافت کنید.

با توجه به این که هزینه ثبت نام پس از واریز قابل استرداد نمی باشد ، توصیه می کنیم ابتدا دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان 99 – 1400 را با دقت مطالعه کرده و پس از کسب اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز ، نسبت به ثبت نام دانش آموز اقدام نمایید. لازم است بدانید این هزینه ثابت بوده و به جز آن ، دریافت وجه تحت هر عنوان ممنوع است. فراموش نکنید که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 99 -1400 نیز مشروط به پرداخت مبلغ مورد درخواست می باشد و بدیهی است در صورت عدم واریز آن ، امکان دسترسی به کارت ورود به جلسه نیز میسر نخواهد بود.

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان مطابق سنوات گذشته خواهد بود همان طور که در سال گذشته هر یک از دانش آموزان جهت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مبلغ شانزده هزار و پانصد تومان پرداخت کردند امسال نیز مبلغ ثبت نام از دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند اخذ خواهد شد، این هزینه جهت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی و همچنین ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم یکسان خواهد بود ضمنا اولیای گرامی دقت داشته باشند که پس از واریز وجه حتما جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام نمایند تا در مرحله اجرا آزمون با مشکل مواجه نشوند ضمنا لازم به ذکر است که هر یک از داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان ملزم به رعایت شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان که در دفترچه ثبت نام مندرج است می باشند و در صورت نداشتن شرایط ثبت نام وی باطل تلقی خواهد شد.

 

برای پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان – دریافت منابع آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و معرفی کتب برتر جهت قبولی تیزهوشان با ما تماس بگیرید.

9092305587 تماس از سراسر کشور و 9092305587 ( تماس از استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

چگونگی پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 99-1400

داوطلبان گرامی جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان که در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه صورت می‌گیرد، به سامانه ثبت نام آزمون مدارس استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نمایید . شما دانش آموزان گرامی جهت ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان به کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود نیاز دارید . در کادرهای مربوطه کد ملی خود و شماره سریال شناسنامه خود که 6 رقمی است و در شناسنامه وجود دارد وارد کنید . شماره سریال شناسنامه را در کادر مربوط به رمز ورود بنویسید ، سپس اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهید ضمنا به اطلاع می رساند با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس تیزهوشان ثبت نام شما با پرداخت مبلغ ثبت نام در آزمون و دریافت کارت تکمیل خواهد شد و مابقی ثبت نام هایی که پرداخت انجام ندهند باطل تلقی خواهند شد.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ارائه شده است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان پرداخت هزینه را فراموش نکنید چرا که پرداخت هزینه به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام تیزهوشان





:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: