دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی 99

دفترچه علمی کاربردی 99-1400 ترم مهر 99 – 1400 منتشر شد جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ابتدا نسبت به دانلود دفترچه راهنمای دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید و با توجه به رشته محل های ارائه شده و شرایط پذیرش دانشجو اقدام به ثبت نام نمایید.

 

لازم به ذکر است که دفترچه کاردانی و کارشناسی  علمی کاربردی به صورت جداگانه منتشر می شود. شرایط پذیرش در دفترچه کاردانی و کارشناسی برای متقاضیان ثبت نام علمی کاربردی متفاوت خواهد بود لذا متقاضیان گرامی قبل از هر گونه اقدامی حتما به صورت کامل و جامع دفترچه ها را مطالعه نمایند.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی شانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند.

 

برای اطلاع دقیق از تمامی مفاد دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور ، نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور و اطلاع از شهریه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99-1400

همانطور که ذکر گردید این دفترچه همانند سال های گذشته ، در دو دوره مهر و بهمن در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته منتشر می شود.

متقاضیان گرامی می توانند کلیه اطلاعات لازم  همچون : شامل قوانین نظام وظیفه برای آقایان، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه پذیرش در این دانشگاه و … را در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نمایند.

این دفترچه، برای ورودی مهر از دوم مرداد برای مقطع کاردانی در سایت سنجش قرار گرفت. برای ورودی بهمن نیز از اوایل دی ماه داوطلبین می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند.

ضمنا به اطلاع می رسانیم با توجه به اطلاعیه سامانه جامع علمی کاربردی ثبت نام ترم بهمن دانشگاه علمی کاربردی از آذر ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی شامل لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و توضیحات مهمی درباره نحوه ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

 ضمنا لازم به ذکر است در صورتی که داوطلبان پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را به درستی به انجام رسانده باشند، همزمان با شروع ثبت نام با وی تماس گرفته شده و به دانشگاه محل تحصیل ارجاع داده می شوند.

به اطلاع داوطلبان محترم ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می رساند که حتماً لازم است دارای مدرک دیپلم نظام جدید سه ساله در یکی از نظام های آموزشی کاردانش – فنی حرفه ای و نظری باشند.

ضمناً بر اساس قوانین آموزشی نظام آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (چهارساله ) باشند می توانند در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند.

 

دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99-1400

متقاضیان محترم توجه داشته باشید دفترچه مربوط به نیمسال اول ( ترم مهر ) 99-1400 یک هفته به موعد ثبت نام در اینجا بارگزاری خواهد شد.

 

قوانین دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99-1400

قوانین نظام وظیفه در دفترچه حاوی اطلاعات مهمی است که در زیر برخی از آنها آورده می شود:

دانش آموختگان مشمول مقطع كارداني مجاز به شروع به تحصيل مجدد در رشته های مقطع كارداني دانشگاه علمی کاربردی نیستند.

مشمولان غايب مجاز به ادامه تحصيل نمي باشند و در صورت قبولي، مجوز تحصيلي براي آنان صادر نگرديده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام آن ها نیستند.

شرایط اختصاصی ثبت نام مندرج در دفترچه علمی کاربردی مقطع کاردانی

  • داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته هاي انتخابي
  • نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان
  • داوطلبین مقطع کاردانی باید ديپلم نظام قدیم و يا ديپلم نظام جدید داشته باشند

شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه مقطع کارشناسی ناپیوسته

داوطلبین تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی باید دارای مدرك كارداني مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و يا دیگر مراکز معتبر باشند.

کلیه داوطلبین مجاز به ادامه تحصیل در هر کدام از رشته های موجود در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی بدون توجه به رشته مقطع کاردانی هستند.

داوطلبینی که رشته ای غیر از گروه آموزشی مقطع کاردانی را انتخاب نموده اند پس از قبولی باید كليه دروس پيش نياز يا جبراني رشته قبولي را با نظر گروه آموزشي مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند و همچنین مي بايست در حین ثبت نام، فارغ التحصیل شده باشند و مدارك مربوطه خود را به مراكز آموزشی ارائه نمايند.

 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم اطلاعات مفیدی را در رابطه با دفترچه علمی کاربردی 1400-99 به شما عزیزان ارائه نماییم. با توجه به مفاد فراوان دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی و ابهامات ایجاد شده توصیه می نماییم که برای اطلاع از لینک دانلود دفترچه علمی کاربردی 1400-99 و دریافت راهنمایی های لازم با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

منبع : دفترچه کاردانی علمی کاربردی





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: