خرید خدمت سربازی در سال 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

خرید خدمت سربازی در سال 99

جریان نظام وظیفه و سربازی از جمله مواردی است که همواره ذهن پسران را در سن 18 سالگی به بعد به خود مشغول می کند. در واقع، کلیه آقایان جهت تحصیل در دانشگاه نیاز به تعیین وضعیت نظام وظیفه خود دارند. در این میان، برخی از افراد بنا به دلایلی به دنبال خرید خدمت سربازی خود هستند. اما در این میان سوالاتی نیز ممکن است به ذهن مشمولین نظام وظیفه خطور کند.

 

از جمله این سوالات می توان به این موضوع اشاره کرد که آیا امکان خرید خدمت سربازی در حال حاضر برای مشمولین وجود دارد یا این که فراخوانی در این مورد داده نشده است؟ در صورت امکان خرید خدمت سربازی قیمت خرید خدمت سربازی چقدر است؟ آیا امکان خرید و قسط بندی خدمت سربازان فراری نیز وجود دارد؟ مهلت خرید خدمت سربازی تا چه زمانی است؟

 

 

جهت مشاوره جهت خرید خدمت نظام وظیفه و اجرا یا عدم اجرای این طرح در سال پیش رو از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

آیا چیزی در مورد لغو خرید خدمت سربازی  شنیده اید؟

باید عرض کنیم که خرید سربازی در سال جاری یعنی سال 98 برای مشمولین و داوطلبان امکان پذیر نیست. در واقع، کلیه مشمولین تنها تا تاریخ سی ام فروردین 98 می توانستند جهت خرید سربازی اقدامات لازم را انجام دهند.

در نتیجه، در حال حاضر جریان خرید خدمت سربازان فراری و دیگر سربازان مشمول منتفی است. برای سال آینده یعنی سال 99 هم باید در انتظار تصمیم مسئولین مربوطه در این رابطه بود.

در رابطه با علت حذف خرید خدمت نظام وظیفه باید عرض کنیم که از نظر مسئولین امر خرید خدمت توسط بعضی از افراد نوعی بی عدالتی محسوب می شود و در واقع نوعی شانه خالی کردن از حضور در خدمت زیر پرچم به شمار می آید.

شرایط در نظر گرفته شده برای خرید خدمت سربازی چیست؟

همان طور که در بالا ذکر کردیم در حال حاضر امکان خرید سربازی برای هیچ مشمولی فراهم نیست.

 اما از آن جایی که امکان یا عدم امکان خرید سربازی در سال 99 هنوز مشخص نیست در این بخش اشاره ای به شرایط خدمت سربازی با توجه به شرایط تعیین شده در سال گذشته برای شما عزیزان داریم.

در سال گذشته، قیمت خرید خدمت سربازی برای مشمولین دارای مدارک مختلف تحصیلی از جمله افراد دارای مدرک دیپلم، کارشناسی، دکتری تخصصی و فوق لیسانس افزایش پیدا کرد. این افزایش هزینه 3 برابر نرخ قبلی بود.

مورد دیگر این که، افراد تحت پوشش کمیته امداد و همین طور سازمان بهزیستی جهت خرید خدمت از تخفیف 50 درصدی برخوردار بودند.

چگونه می توان برای خرید خدمت اقدام کرد؟

خرید سربازی طی مراحلی برای فرد مشمول انجام می گیرد. در ادامه به ذکر مراحل مختلف خرید سربازی برای مشمولان مختلف از جمله خرید خدمت سربازان فراری برای شما اشاره می کنیم.

. اولین گام برای خرید خدمت مراجعه فرد مشمول به دفاتر پلیس+10 یا همان دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی است. فرد در این زمان باید مدارک ضروری را نیز با خود همراه داشته باشد.

. دومین گام مطابقت مدارک تحویل داده شده به وسیله سازمان وظیفه عمومی شهرستان ها و فرستادن آن ها به معاونت وظیفه عمومی استان هاست.

سومین گام فرستادن پیامکی برای مشمولان خرید خدمت در رابطه با واریز هزینه جریمه است.

در چهارمین گام افراد دریافت کننده پیامک واریز وجه جریمه تا 5 روز برای مراجعه به دفتر پلیس+10 جهت واریز مبلغ جریمه زمان دارند.

در گام پنجم فرد باید فیش واریزی را تا 10 روز همراه با تعهدنامه محضری تحویل پلیس+10 دهد.

در گام ششم، بعد از تأیید و بررسی کلیه مدارک کارت هوشمند معافیت به نشانی متقاضی فرستاده می شود.

 

 

قیمت خرید خدمت سربازی و قسط بندی هزینه

با توجه به عدم امکان خرید سربازی در سال 98 نمی توان در مورد قیمت خرید خدمت سربازی در سال آینده نظری داد و همچنان باید منتظر بود.

از این رو تنها راه ممکن منتظر ماندن تا سال بعد و اعلام نظر قطعی مسئولین مربوطه است.

 

 

منبع : خرید خدمت سربازی 99





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: