نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99

آن دسته از دانش آموزانی که در نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نموده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 با استفاده از سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام به دریافت نتایج خود نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم ، نتایج نمونه دولتی دهم ، مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم.

دریافت نتایج نمونه دولتی نهم 

 

 آزمون نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های اخیر به صورت همزمان با هم برگزار می گردد. نتایج نمونه دولتی نهم به صورت الکترونیک و اینترنتی در سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قابل مشاهده خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل و پذیرش در این مدارس می باشند ، لازم است مطابق با زمان بندی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام به دریافت نتایج نمایند.

یکی از تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی این است که ثبت نام هر یک از این مدارس به صورت جداگانه اما در یک زمان و با استفاده از یک سامانه صورت می پذیرد و همچنین کارنامه هر یک از این مدارس به صورت جداگانه منتشر می گردد که به وسیله این کارنامه داوطلبانی که موفق به کسب نمره و تراز لازم شده اند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند.

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 لازم است اطلاعاتی همچون کد ملی و همچنین رمز عبور همگام را وارد نمایید. شایان ذکر است دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان برای هر دو داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان می باشد.

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

جهت دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، دانش آموزان و داوطلبان عزیز لازم است ابتدا به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه نمایند. نتایج همانند مراحل ثبت نام در این مدارس به صورت الکترونیکی و با استفاده از وارد نمودن اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. پس از مراجعه به آدرس azmoon.medu.ir می توانید رمز عبور را وارد نمایید و کلیه مراحل را مطابق با تصویر زیر ادامه دهید.

در ادامه این مطلب برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم و همچنین نوع مشاهده این نتایج به صورت تصویری به ارائه توضیح خواهیم پرداخت. لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند با توجه به راهنمای تصویری دریافت نتایج ، اقدام به مشاهده نتایج کارنامه خود نمایند. آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند لازم است نسبت به ثبت نام حضوری در محل پذیرفته شده اقدام نمایند.

نکته مهمی که لازم است بدان اشاره نماییم این است که داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پذیرش در مدارس نمونه دولتی با توجه به تراز هر داوطلب و همچنین نمره و درصد های سایر داوطلبان تعیین خواهد گردید . لذا پذیرش شما در این آزمون ، تا حدود زیادی بستگی به نمره و درصدهای شما و همچنین تراز و رتبه رقیبانتان خواهد داشت.

جهت مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400  و سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نتایج نمونه دولتی دهم

 

نتایج نمونه دولتی دهم برای کلیه دانش آموزانی که در آزمون این مدارس اقدام به ثبت نام نموده اند ، به صورت سراسری و همزمان در سراسر کشور قابل دریافت می باشد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت این نتایج می باشند می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند. متقاضیانی که در این آزمون پذیرفته می شوند ، می توانند برای دریافت نتایج خود اقدام نمایند.

قبل از ورود به مدارس نمونه دولتی بهتر است در رابطه با اینکه مدارس نمونه دولتی چه مدارسی هستند؟ و معایب و مزایای این مدارس چیست؟ و همچنین آیا این مدارس می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشند یا خیر، به کسب اطلاعات دقیق بپردازید و سپس، اقدام به ثبت نام در این مدارس نمایید. همچنین چنانچه نسبت به کارنامه خود اعتراضی دارید ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت این اعتراض می توانید اعتراض خود را به ثبت برسانید.

برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم می توانید با شماره تماس های مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر دریافت نتایج، بتوانید به نحوه ثبت نام حضوری در این مدارس نیز آشنا گردید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 99





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: