دفترچه ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کردند ولی در رشته مورد نظر خود قبول نشده اند میتوانند اقدام به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد بکنند. داولبین گرامی توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام دفترچه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید تا از تمامی رشته ها در استان های مختلف مطلع شوید.پذیرش رشته های  رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی بوده و افرادی که  معدل بالایی داشتند شانس قبولی بیشتری در رشته های بهتر خواهند داشت.

زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99

آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد برای داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه بسیار حائز اهمیت است. توجه داشته باشید که در دو نوبت مهر و بهمن ماه به داوطلبان فرصت داده خواهد شد تا خود را برای انجام ثبت نام دانشگاه آزاد 99 آماده کنند. در خصوص نحوه ثبت نام برای هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه نیز لازم است بدانید که تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد خواهد بود و برای ثبت نام اولیه رشته های بدون کنکور نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نمی باشد

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد برای نوبت مهر ماه باید بگوییم که از 27 اسفندماه آغاز و تا شهریورماه نیز ادامه دارد و همچنین ثبت نام نوبت بهمن ماه نیز از اواخر دی ماه آغاز می شود. اگر متقاضی تحصیل در مقطع کاردانی هستید باید توجه داشته باشید که برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته رشته انتخابی باید مرتبط با رشته ای که در آن دیپلم گرفته اید باشد. اما اگر قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارید می توانید بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی کد رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنید

داشتن مدرک دیپلم از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد خواهد بود. همچنین دارا بودن مدرک فوق دیپلم جهت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و مدرک پیش دانشگاهی نیز برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد لازم و ضروری می باشد.

 

شرط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99

بر اساس اعلام سنجش و آموزش دانشگاه آزاد ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 99-1400 از 28 اسفند ماه 99 شروع شده و تا نیمه دوم شهریور 99 ادامه خواهد شد و همچنین ثبت نام دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 99 نیز در مقاطع مختلف از دی ماه شروع خواهد شد. در حال حاضر پیش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 99 شروع شده است و داوطلبان میتوانند از طریق تماس با مشاورین مرکز مشاور گروپ ضمن اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام و همچنین رشته های موجود در واحدهای دانشگاهی اقدام به پیش ثبت نام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد دو بار در سال برای ورودی های مهر و بهمن صورت می گیرد . زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 99 در حال حاضر مشخص نشده است ولی پیشبینی می شود که طبق سال گذشته برای وردی های مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی های بهمن در دهه سوم دی ماه انجام شود .

از مهم ترین شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 می توان به داشتن یک مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم اشاره کرد . لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و شما می توانید تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنید . برای اطلاع از جزئیات بیشتر توصیه می شود مقالات شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را مطالعه نمایید .

دفترچه ثبت نام رشته های با آزمون

داوطلبین عزیزی که قصد تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را دارند یتوانند از طریق سامانه azmoon.org  اقدام به دانلود دفترچه نمایند و با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام جهت تکمیل فرم ثبت نامی اقدام نمایند.

برای راهنمایی در مورد دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد در پذیرش های با آزمون و بدون آزمون، 

با مشاوران مرکز مشاوره  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :9099072952

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب

مطالب مرتبط:

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 99

.خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان ثبت نام بدون آزمون دانشکاه آزاد ، نحوه ثبت نام دانشگاه بدون آزمون ، شرط ثبت نام دانشگاه بدون آزمون و تمامی اطلاعات مربوز به پذیرش در رشته های بدون آزمون و با آزمون  دانشگاه آزاد است که شما یتوانید با مطالعه این مقاله به تمامی سوالات ذهن خود پاسخ دهید.

منبع : رشته های بدون آزمون و آزمون آزاد

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: