شهریه مدارس شاهد 99 – 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شهریه مدارس شاهد 99 – 1400

شهریه مدارس شاهد 1400 – 99 اعلام شد مطابق آخرین جلسه شورای عالی آموزش و انقلاب فرهنگی آخرین نرخ هزینه تحصیل در مدارس شاهد تعیین شد و دانش آموزانی که جهت ثبت نام مدارس شاهد 1400-99 اقدام نموده اند می بایست مطابق نرخ جدید در مدارس شاهد تحصیل نمایند ضمنا دانش آموزان گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار مدارس شاهد به سامانه سجا مراجعه نمایند یا با شماره های 9099072952 (سراسر کشور) 9092305587 (استان تهران) تماس حاصل نمایند.

شهریه مدارس شاهد 99 – 1400

با توجه به بالا بودن سطح امکانات و همچنین سطح علمی بالای اساتید مدارس شاهد، هرساله شاهد افزایش تقاضا برای این مدارس می‌باشیم. با توجه به اینکه مدارس شاهد مخصوص به خانواده‌های محترم شهدا ، جانبازان و ایثارگران می‌باشند، در صورتی که ظرفیت خالی در هر پایه‌ها و کلاس‌ها داشته باشند می‌توانند در این مدارس شرکت نمایند. این دسته از داوطلبان می‌توانند با پرداخت شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

ما در معرفی مدارس تیزهوشان به این امکانات و مزایای این مدارس اشاره نمودیم. خوشبختانه سطح بالای مدارس نمونه دولتی موجب شده است که این مدارس را جزو مدارس بسیار عالی بدانیم . جدول شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 طبق اعلام این مدارس با افزایشی نسبت به سال‌های گذشته روبه رو بوده است. بنابراین نرخ شهریه برای پایه‌های مختلف تغییر می‌باشد.

آزمون ورودی که مدارس شاهد برای دانش آموزان در نظر می‌گیرند را می‌توان ازجمله شرایط ورود به این مدارس دانست. لازم به ذکر است به برخی از این شرایط همانند شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 اشاره نماییم. با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی بخشی از هزینه‌های خود را از طریق همین شهریه دریافت می‌نمایند، لذا همراه با بالا رفتن قیمت موارد مختلف ، این میزان نیز رو به افزایش می‌رود.

 

جهت اطلاع از هزینه تحصیل در مدارس شاهد – هزینه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی ، مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد و اصولی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی

شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی

با توجه به تقاضاهای بالایی که برای ورود به  مدارس شاهد وجود دارد و همچنین خاص و منحصر به فرد بودن این مدارس ، باید بگوییم که در رابطه با شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی لازم است تمامی دانش آموزان و اولیای عزیز اطلاع یابند. باید پذیرفت که یکی از دغدغه‌های والدین در رابطه با ورود فرزندانشان به این مدارس به موضوع شهریه باز می‌گردد.

با توجه به امتیازبندی که مدارس شاهد برای ثبت نام دانش آموزان در نظر دارند، این نحوه امتیازبندی به مراتب تأثیر گذار در نحوه پذیرش دانش آموزان خواهد داشت. در رابطه با شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی نیز، به همین منوال می‌باشد. بدین صورت که این مدارس امتیازات خاصی را برای برخی از اقشار جامعه در نظر دارند.

برای کسب اطلاع در رابطه با شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما اولیای عزیز می‌باشند. در ادامه نرخ تقریبی شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 را ارائه خواهیم نمود. اما با توجه به افزایش و همچنین علت متغیر بودن این نرخ، می‌توانید با متخصصین ما برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ارتباط باشید.

 

 

هزینه تحصیل در مدارس شاهد 99 – 1400 نسبت به سایر مدارس بسیار پایین تر می باشد.

 

 

میزان شهریه مدارس شاهد 99 – 1400

 

میزان شهریه مدارس شاهد 99 – 1400

 شاید با دیدن شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 این سوال به ذهن شما خطور نماید چرا مدرسه دولتی همانند مدارس شاهد، برای ثبت نام و یا ادامه تحصیل دانش آموزان باید هزینه ای را دریافت نمایند؟ در این رابطه باید این نکته را به کلیه دانش آموزان عزیز یادآور شویم که در این مدارس شاهد امکانات فراوانی می باشیم که در اختیار تمامی دانش آموزان قرار می گیرد، بنابراین برخی از این میزان شهریه صرف این امکانات می شود.

تفاوتی ندارد که  شما شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افرادی عادی را پرداخت می نمایید یا سایر شهریه ها زیرا در اصل ماجرا هیچ تغییری به وجود نمی آورد. در واقع دریافت شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 به دلیل فوق برنامه های این مدارس می باشد. این کمک از سوی اولیای مدرسه موجب می گردد تا برنامه های تقویتی و فوق برنامه بهتر بتوانند جای خود را در این مدارس باز نمایند.

در ادامه به ذکر میزان شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 در تمامی پایه ها خواهیم پرداخت. شایان ذکر است که این میزان شهریه با توجه به هر پایه میزان متفاوتی می باشد . همچنین با در نظر گرفتن امکانات رفاهی و همچنین فوق برنامه ای موجود، می توان این میزان را به صورت حداقل و حداکثر دانست.

  • حداقل میزان شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 برای دانش آموزان ابتدایی ، 300 هزارتومن می باشد و حداکثر آن را می توان حدود 600 هزار تومن دانست.
  • حداقل شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 در مقطع متوسطه اول ، 400  هزار تومان و حداکثر آن 700 هزار تومان می باشد.
  • حداقل شهریه برای مقطع متوسطه دوم حدود 500 هزار تومان  حداکثر ان حدود 900 هزار تومان می باشد.

 

اطلاع از شهریه مدارس شاهد 99 – 1400

بدیهی است کلیه خانواده های محترم شاهد تمایل به ثبت نام فرزند خود در این مدارس را دارند، می توانند با راهنمای و کمک مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در رابطه با نحوه ثبت نام و همچنین امتیاز بندی داوطلبان مدارس شاهد  همچنین تاثیر این امتیازات برای دانش آموزان در زمان ثبت نام و ادامه تحصیل آن با استفاده از راهنمایی های متخصصین ما آگاه شوند.

کلیه خانواده های گرامی غیر شاهد نیز که می خواهند در رابطه با شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی اطلاعات لازم را کسب نمایند، می توانند از متخصصین ما این اطلاعات را دریافت نمایند. مشاورین ما اطلاعات جامعی را در رابطه با شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 در اختیار اولیای گرامی دانش آموزان قرار می دهند. همچنین در رابطه با این نوع تقسیم بندی حداقلی و حداکثری نیز به صورت کامل و با جزئیات پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

جهت برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل ، کافی است با مشاره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه ودر هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. همچنین اطلاعات کاملی را در رابطه با شهریه مدارس شاهد 99 – 1400 و شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی با استفاده از این ارتباط به دست خواهید آورد.

 

جهت اطلاع از هزینه تحصیل در مدارس شاهد – شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی و اطلاع از امتیازبندی مدارس شاهد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی شهریه مدارس شاهد 1400 – 99

 

بیشتر بدانید

saja.medu.ir

azmoon.medu.ir

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

نتایج آزمون نمونه دولتی 1400-99

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1400

سامانه نام نویسی تیزهوشان

مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 1400-99

سفارش کتاب درسی کلاس اول دبستان

اعلام نتایج مدارس شاهد

هزینه تحصیل در مدارس شاهد 1400-99

شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی

خلاصه مطلب

در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با شهریه های مدارس شاهد ارائه دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس شاهد را از  دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : شهریه مدارس شاهد 99-1400

 





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: