10 تا از بهترین آموزشگاه زبان نیاوران 1402
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان نیاوران لازم است که با شهریه هر موسسه، آدرس و شرایطی که برای ثبت نام زبان آموزان دارند، آشنا شوید و بعد برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهید. اطلاع از امکانات بهترین کلاس زبان نیاوران و تضمینی بودن آموزش به ویژه در موضوعات آیلتس و تافل، شماره تلفن و نحوه تعیین سطح و برنامه ریزی برای کلاس‌ها از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

بهترین کلاس زبان نیاوران

در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی والدین، کلاس زبان انگلیسی یا یکی از زبان‌های زنده دنیا است. ثبت نام آموزشگاه زبان برای اینکه کودکان و نوجوانان در مدت زمانی کوتاه بتوانند به زبانی دیگر تسلط یابند از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود. اما بیشترین تمایل برای یادگیری در زبان، بدون شک انگلیسی به عنوان تنها زبان بین المللی دنیا است. بنابراین اگر در این وبسایت به دنبال حرفه ای ترین آموزشگاه زبان نیاوران هستید، لازم است ابتدا با برخی فاکتورهای مهم برای انتخابی درست آشنا شوید. بنابراین اطلاع از مواردی که باید برای ثبت نام در کلاس زبان بدانید، به صورت زیر است:

✔️ کیفیت تدریس کننده

✔️ برنامه ریزی برای طول ترم

✔️ ظرفیت کلاس‌های آنلاین و آفلاین

✔️ امکانات و خدمات آموزشگاه زبان

✔️ نزدیکی آموزشگاه به محل سکونت

رضایت دانش آموزان از تدریس استاد زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌های مهم دنیا از جمله فاکتورهایی است که باید به آن توجه نمایید. همچنین خدمات و امکانات آموزشگاه و روشی که مدرس برای آموزش زبان به کار خواهد گرفت، مواردی است که والدین و دانش آموزان باید به آن اهمیت دهند و پس از بررسی‌های لازم برای ثبت نام اقدام کنند. در این قسمت برای آن دسته از افرادی که به منطقه 1 تهران نزدیک هستند و می‌خواهند در آموزشگاه آیلتس نیاوران، مشغول به یادگیری زبان شوند، به لیستی از بهترین کلاس‌های زبان در این منطقه اشاره خواهیم کرد:

✅ خانه زبان و بازی لاوین

✅ زبان هرمس

✅ کانون زبان ایران

✅ آموزشگاه زبان ایرانمهر

✅ آموزشگاه زبان آوامهر

✅ آموزشگاه زبان تین

✅ آموزشگاه زبان آوید

✅ مدرسه زبان ایرانیان

✅ آموزشگاه زبان شکوه

✅ آموزشگاه زبان معتمد

معرفی خانه زبان و بازی لاوین

آموزشگاه خانه زبان بازی لاوین یکی از بهترین آموزشگاه های زبان نیاوران واقع در منطقه 1 است. اصول اصلی این مرکز آموزش زبان که با وسایل بازی به کودکان 3 تا 13 سال زبان انگلیسی و فرانسوی را آموزش می‌دهد، روش مکالمه محور است. این آموزشگاه زبان در آدرس نیاوران، خیابان مقدسی، خیابان میری، نبش کوچه موثقی قرار دارد. همچنین برای راهنمایی ثبت نام در این دانشگاه با این شماره 02122731120 تماس حاصل فرمایید.

معرفی زبان هرمس

یکی از آموزشگاه‌های خوب در منطقه نیاوران، زبان هرمس است. اگر قصد آموزش با نظارت بهترین اساتید را دارید، این آموزشگاه می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای ثبت نام در دوره‌های مختلف باشد. این مرکز یادگیری زبان، آموزش زبان‌هایی مثل انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی و فرانسوی را در برنامه‌های درسی خود قرار داده است. در ضمن دوره‌های آن مختص به کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، شاغلین و برگزاری ترم‌های آنلاین می‌باشد. آدرس یکی از برترین آموزشگاه آیلتس نیاوران به صورت زیر است:

نیاوران، خیابان مقدسی، خیابان میری، نبش کوچه موثقی پلاک 17

عرفی کانون زبان ایران

کانون زبان ایران احتیاجی به معرفی ندارد. این آموزشگاه دارای پیشینه‌ای قدیمی با کادری توانمند و مجرب است. این کانون پرورش فکری شعبه‌های زیادی در سرتاسر ایران دارد که مناسب برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌باشد. شعبه منطقه 1 کانون زبان ایران به آدرس نیاوران، داخل پارک نیاوران است. برای تماس با یکی از بهترین آموزشگاه های زبان به شماره 02122283343 مراجعه نمایید.

 

معرفی آموزشگاه زبان ایرانمهر

آموزشگاه ایرانمهر از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز آموزشی، کلاس‌های زیادی از زبان‌های زنده دنیا مثل انگلیسی، فرانسوی، ترکی، آلمانی و اسپانیایی را در برنامه خود قرار داده است. این آموزشگاه حدود 24 شعبه در ایران دارد که یکی از شعبه‌های آن در منطقه 1 نیاوران قرار دارد. برای ثبت نام باید به آدرس این مرکز از کلاس زبان که نرسیده به میدان نیاوران، نبش خیابان بازدار یا کامرانیه است، مراجعه نمایید. همچنین برای برقراری ارتباط تلفنی با شماره 02122829709 تماس بگیرید.

معرفی آموزشگاه زبان آوامهر

آموزشگاه زبان آوامهر به تازگی از سال 1391 تاسیس شده است. این مرکز گروه سنی بین 2 تا 14 سال را پذیرش کرده و ساعت کاری آن از 7 صبح تا 18 بعد از ظهر می‌باشد. آدرس یکی از بهترین کلاس‌های زبان در نیاوران، جنب پمپ بنزین در خیابان مینا است. در ضمن برای ثبت نام و اطلاع از شهریه هر ترم آن به شماره 02126119968 تماس حاصل فرمایید.

منبع: B2n.ir/a11039





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: