ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی هر ساله از طریق سازمان سنجش اعلام می شود و برای علاقه مندان به ادامه تحصیل در کاردانی به کارشناسی با شرط معدل برگزار می گردد. داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته هستند با مشاهده لیست رشته های اعلام شده می توانند بر اساس علاقه خود رشته مورد نظر را انتخاب کنند. گفتنی است ثبت نام کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی ورودی های مهر سال آینده در تاریخ 1402/3/28 لغایت 1402/4/4 انجام می شود.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی

برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی، در دفترچه منتشر شده هر ساله تعدادی رشته ارائه می شود که از این تعداد 6 رشته دارای آزمون و بقیه رشته ها بدون آزمون هستند.

داوطلبانی که مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم دارند و می خواهند در آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی ثبت نام کنند و در دانشگاه ادامه تحصیل دهند،  باید دفترچه منتشر شده را با دقت مطالعه نمایند. شایان ذکر است در دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی با شرط معدل هر سال تعدادی رشته ارائه می شود که از این تعداد 6 رشته دارای آزمون و بقیه رشته ها بدون آزمون هستند.


زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1402

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در هر سال برای دو نیمسال تحصیلی می توانند اقدام به ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی نمایند. در ادامه تاریخ و زمان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی را ذکر کرده ایم. 

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور مهر ماه

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی در ترم تحصیلی مهر 1402 از 28خرداد آغاز می شود و تا 4 تیرماه ادامه خواهد داشت. البته لازم به یادآوری است که هر ساله سازمان سنجش چند روز قبل از آغاز زمان ثبت نام اطلاعیه ای را در این خصوص منتشر می نماید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور بهمن ماه

افراد علاقه مندی که در آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور یا با کنکور شرکت کرده اند اما از نتیجه آزمون و یا رشته های قبولی رضایت ندارند می توانند مجدد در بهمن ماه برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین افرادی که در مهر ماه ثبت نام کرده باشند اما انتخاب رشته نکرده باشند نیز مجددا مجاز به ثبت نام برای ترم بهمن هستند.

نکته قابل توجه اینکه بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش اگر ظرفیت پذیرش نیمسال اول (مهر) یک دانشگاه در رشته محل های با آزمون دوره کاردانی به کارشناسی خالی بماند، آن دانشگاه می تواند از میان افراد داوطلبی که شرط حد نصاب معدل را داشته باشند ظرفیت خود را تکمیل نماید بنابراین افراد یاد شده باید در زمان 16 لغایت 22 آذر ماه برای پذیرش به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

تمدید و ویرایش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

هر ساله هنگام ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی مشاهده کرده ایم که پس از اتمام مهلت ثبت نام باز هم یک فرصت تمدید یک هفته ای برای افرادی که از فرآیند نام نویسی جا مانده اند در نظر گرفته می شود که در این زمان افرادی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز قادر به تصحیح اشتباهات خود هستند.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: