ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 1402
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

افراد فارغ التحصیل شده در رشته های پیرا پزشکی گروه علوم پزشکی می توانند با شرکت در کنکور سراسری وزارت بهداشت، ادامه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد آغاز کنند. در سال جاری متاسفانه مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت به اتمام رسیده است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را در تاریخی که توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد برای سال تحصیلی 1403 انجام دهند. برای افراد جا مانده از ثبت نام نیز زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت مشخص خواهد شد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. 

زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام در کنکور سراسری وزارت بهداشت برای مقطع کارشناسی ارشد، معمولا از اوایل بهمن ماه (10 الی 13 ام) آغاز شده و تا اوایل اسفند ماه (6 الی 9 ام) ادامه می یابد. در این بازه زمانی مشخص شده، ممکن است برخی از داوطلبان به هر دلیلی موفق به تکمیل نام نویسی خود نشوند و فرصت ثبت نام را در سامانه سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir از دست دهند. برای این دسته از افراد، مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت مقرر می شود تا بتوانند در فرصت نهایتا دو الی سه روزه، درخواست خود را نهایی کنند. 

لازم به ذکر است که زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت 1402 به اتمام رسیده است؛ از طرفی هنوز تاریخ دقیق ثبت نام اصلی این کنکور برای سال 1403 مشخص نگردیده است که بتوانیم مهلت ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت را برای 1403 اعلام کنیم. اما با توجه به روند سال های گذشته که زمان ثبت نام مجدد در اواسط فروردین ماه (15 و 16 ام) صورت می گرفت، می توان تخمین زد که در سال تحصیلی پیش رو نیز زمان ثبت نام مجدد ارشد وزارت بهداشت در سایت سنجش در همین بازه زمانی خواهد بود.

 نکته مهم: به محض اعلام زمان ثبت نام اصلی و مجدد کنکور وزارت بهداشت در مقطع کارشناسی ارشد، این مقاله بروز رسانی شده و اطلاعات تکمیلی در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار داده خواهد شد. 

منبع: https://irantahsil.org/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%85%d8%ac%d8%af%d8%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa/





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: