نکات مشاوره آزمون نظام مهندسی
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دریافت مشاوره آزمون نظام مهندسی برای آن دسته از داوطلبانی که قصد استخدام در این سازمان را دارند، بسیار اهمیت دارد. داشتن مشاوره قبل از آزمون و اطلاع از منابع امتحانی، می تواند راه قبولی و کسب نمره حد نصاب را برای داوطلبان هموار سازد. داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون نظام مهندسی مرداد ماه ۱۴۰۲ باید مراحل ثبت نام را به صورت اینترنتی و از طریق سایت inbr.ir معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی از 17 تا 23 مردادماه می باشد.  و داوطلبان می بایست در این بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل نمایند. به دلیل اهمیت آَشنایی با منابع و نحوه مطالعه جهت آمادگی برای آزمون نظام مهندسی، توصیه می کنیم با مشاوران خبره مشورت نمایید تا با بهره از راهنمایی افراد مجرب، بتوانید شانس پذیرش خود را افزایش دهید.

نکات مشاوره آزمون نظام مهندسی

✔ در خدمات مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی، که به صورت مشاوره تلفنی آزمون نظام مهندسی و یا مشاوره آنلاین نظام مهندسی ارائه می شود، به شما کمک می کنیم که در کمترین زمان ممکن است از رقبای خود جلو افتاده  و به هدف تان نزدیک شوید. در ادامه می توانید نکاتی را که در مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی، ارائه می شود، بخوانید.

✔ افرادی که در رشته های مهندسی تحصیل کرده اند، تنها با قبولی در آزمون نظام مهندسی، می توانند پروانه اشتغال به کار را دریافت نمایند. به همین دلیل در این آزمون رقابت بسیاری برای قبولی وجود خواهد داشت. افرادی که در این آزمون شرکت کرده و قبول می شوند، می توانند با دریافت پروانه به ادامه فعالیت در این حوزه بپردازند.پس از قبولی در سه بخش، طراحی، نظارت و اجرا افراد امکان فعالیت خواهند داشت. مزیت دیگر این آزمون که با قبولی نصیب افراد می شود، اختصاص شخصیت حقوقی به آن ها است.

✔️ نکته نخست : انتخاب منابع درست بسیار مهم است. قبل از شروع به مطالعه باید از صحیح بودن منابع اطلاعات لازم را کسب کرده باشید.

✔️ نکته دوم :خودتان منابع را حذف نکرده و سعی کنید تمامی آن ها را تا جای ممکن مطالعه نمایید. زیرا نمی توان در رابطه با نحوه توزیع سوالات نظر جامعی داد.

✔️ نکته سوم: مطالعه نمونه سوالات سال های گذشته توصیه می شود زیرا سوالات تکراری متعددی نیز در این آزمون مشاهده خواهد شد.

✔️ نکته چهارم : مطالعه منابع تخصصی اهمیت ویژه ای داشته و خلاصه برداری حین مطالعه نیز توصیه می گردد.

✔️ نکته پنجم : برای مطالعه قسمت های حفظ کردنی لازم نیست وقت بسیاری بگذارید زیرا این سوالات از کتاب های کلیدواژه طرح خواهد شد.

✔️ نکته ششم : تست زدن را فراموش نکنید. زیرا این آزمون نیز مانند تمامی آزمون های دیگر تستی بوده و باید مهارت خود را در این زمینه بالا ببرید.

✔️ نکته هفتم : بسیاری از افراد در رابطه با استفاده از کلاس های کمک آموزشی در جلسات مشاوره تلفنی آزمون نظام مهندسی ومشاوره آنلاین نظام مهندسی سوال می کنند که در این زمینه باید بگوییم این به خودتان بستگی دارد. اما به صورت کلی در جلسات مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی، استفاده از این کلاس ها مفید خواهد بود.

✔️ نکته هشتم : هرگز منابع قدیمی را مطالعه نکنید زیرا تنها تلف کردن وقت است.

✔️ نکته نهم : همراه داشتن ماشین حساب را در جلسه آزمون فراموش نکنید. در خصوص کار کردن با ماشین حساب های مهندسی نیز توانایی خود را بالا ببرید.

✔️ نکته دهم : یکی از مهم ترین نکاتی که در جلسات مشاوره آزمون نظام مهندسی به آن تاکید می شود، مدیریت زمان است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

 منبع: https://B2n.ir/b32316





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: