انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی، همانند سایر دانشگاه های دیگر برای آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پذیرفته شده خود را ندارند،  امکان پذیر است. همچنین با توجه به شرایط، این نقل و انتقال به صورت دائم برای دانشجویان فراهم شده است تا بتوانند به راحتی از مهمانی دائم و یا انتقالی استفاده نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحکیم بنیان خانواده و همچنین جهت ایجاد تسهیلات بیشتر برای کلیه دانشجویان امکان انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی آنان را فراهم نموده است.

نحوه درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی ۱۴۰۲

دانشگاه های مختلف برای ثبت نام مهمانی و انتقالی می تواند در زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. هر یک از دانشحویان می توانند با توجه به شرایط تعیین شده به نزدیک ترین محل سکونت خود برای نقل و انتقال درخواست دهند. مطابق با تعریفی که در آئین نامه دانشگاه آزاد از “میهمانی” شده است؛ در واقع میهمانی نوعی است که تحصیل دانشجو به طور موقت در واحد مقصد را موجب می شود.

کلیه دانشجویان می توانند با استفاده از سامانه منادا در زمان مقرر نسبت به ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی اقدام نمایند. با توجه به درخواست دانشجویان مبنی بر ارائه زمان بیشتر برای ثبت درخواست خود، دانشگاه آزاد تصمیم خود را مبنی بر اینکه دانشجویان بتوانند در سامانه منادا اقدام به ثبت درخواست نمایند تمدید نموده است. تمدید این زمان در مرداد ماه می باشد و پس از ثبت درخواست دانشجویان در سامانه مذکور می توانند اقدام نمایند تا به نحوه درخواست آنان رسیدگی خواهد نمود.

ثبت درخواست برای انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی اولین قدم برای انتقالی می باشد. دانشگاه آزاد با توجه به شرایط تعیین شده و همچنین مدارک موجود ، به درخواست هر یک از داوطلبان رسیدگی خواهد نمود. به همین دلیل پذیرش درخواست دانشجویان با استفاده از شرایط میهمانی دائم دانشگاه آزاد که در آئین نامه های مختلف تعیین شده است مورد تائید یا عدم تائید قرار خواهد گرفت.

 

زمان انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی ۱۴۰۲

انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد به محل زندگی به صورت اینترنتی از طریق سامانه منادا به نشانی اینترنتی monada.iau.ac.ir  می باشد که هر سال دو بار این سامانه اجازه ثبت درخواست انتقالی به دانشجویان را می دهد. تمامی اطلاعیه ها در خصوص زمان باز شدن سامانه و قوانین جدید در سامانه منادا قابل مشاهده می باشد.

انتقال دانشگاه آزاد به محل زندگی در نیم سال اول در مرداد ماه انجام شد و در نیم سال دوم تحصیلی در 20 آذر ۱۴۰۲ سامانه باز و امکان ثبت درخواست به وجود آمد و به محض اطلاع از باز شدن سامانه در سال 1402 در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد و یا با تماس با مشاورین ایران تحصیل می توانید از آن ها مطلع شوید.

منبع: https://irantahsil.org/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%ac%d9%88%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%ad%d9%84-%d8%b2/





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: