لیست قیمت ارزان‌ترین یونولیت سقفی
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ارزان‌ترین یونولیت سقفی به سادگی در بازار های فروش مصالح ساختمانی در دسترس نیست. معمولا یونولیت های سقفی به دلیل سبک بودن و صرفه اقتصادی، کارایی زیادی دارند که یکی از آن‌ها استفاده در سقف خانه‌ها می‌باشد.

از مزایای دیگر یونولیت های سقفی ایمنی آن هاست. یونولیت علاوه بر سبک بودن، عایق رطوبت نیز می‌باشد و خاصیت ضربه‌گیری‌ دارد. بنابراین در بازار محصولات دیگری نیز از یونولیت‌ها تولید و عرضه می‌شوند.

در حال حاضر پرکاربردترین قسمت‌های یونولیت سقفی استفاده از آن‌ها در ساخت ساختمان‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی می‌باشد. ماهیت شیمیایی و فیزیکی آن‌ها باعث می‌شود تا عایق حرارتی خوبی باشند. به طوری که وزن سبک، حمل آسان، افزایش سرعت عمل و کاهش هزینه آن‌ها نظر مهندسان زیادی را به خود جلب کرده است. به همین دلیل بازار خرید و فروش فوم سقفی، یونولیت و محصولات مشابه آن در کشور از رونق خوبی برخوردار است.

قیمت ارزان‌ترین یونولیت سقفی

قیمت یونولیت‌های سقفی با توجه به نوع و دانسیته آن‌ها متفاوت است. زیرا تولیدکنندگان یونولیت سقفی محصولات خود را با توجه به نیاز کاربران در مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند. به طوری که هر کدام از آن‌ها کاربرد متفاوتی دارند. از طرف دیگر نیز دانسیته یونولیت‌های سقفی میزان دوام و کیفیت آن‌ها را نشان می‌دهد. هرچه دانسیته یونولیت‌ها زیاد باشد، آنگاه قیمت آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

حال با توجه به این که شما به دنبال خرید ارزان‌ترین یونولیت سقفی هستید می‌توانید آن‌ها را با مراجعه به سایت خوارزم سازه تهیه کنید. این شرکت ضمن این که با تولیدکنندگان بزرگ انواع فوم و یونولیت سقفی در کشور همکاری می‌کند، می‌تواند تمام محصولات آن‌ها را با ارزان‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. برای این کار تنها کافی است با مراجعه به بخش مصالح ساختمانی خوارزم سازه لیست قیمت آن‌ها را مشاهده کنید. سپس با مقایسه آن‌ها یک یا چند نمونه از ارزان‌ترین یونولیت سقفی را سفارش دهید.

رید ارزان‌ترین یونولیت سقفی در کشور

عده زیادی از خریداران به دنبال تهیه ارزان‌ترین یونولیت سقفی در کشور هستند. اما بهترین روش خرید یونولیت سقفی کدام است؟ چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن یونولیت‌های سقفی را به صورت عمده و جزئی خریداری کرد؟ لیست قیمت یونولیت سقفی را چگونه می‌توان تهیه کرد؟

در رابطه با جواب سوال‌های بالا می‌توان بیان کرد در حال حاضر تولیدکنندگان و فروشندگان زیادی در کشور وجود دارند که یونولیت‌های سقفی خود را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند. برخی از فروشندگان برای جلب مشتریان بیشتر محصولات یونولیت سقفی خود را با ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌کنند.

اما خوب است بدانید که قیمت ارزان همیشه تضمین کننده کیفیت کالا نیست. بنابراین برای تهیه ارزان‌ترین یونولیت سقفی با بهترین کیفیت بهتر است به سراغ فروشندگان معتبر بروید.

سایت خوارزم سازه به عنوان یکی از فعال‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید، تامین و عرضه مصالح ساختمانی کشور می‌تواند در این راستا به شما کمک کند. در این شرکت انواع ارزان‌ترین یونولیت سقفی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند که شما می‌توانید لیست قیمت آن‌ها را در بخش مصالح ساختمانی خوارزم سازه مشاهده کنید.

ویژگی های یونولیت سقفی ارزان

یونولیت یا فیبر سفید که همان پلی استایرن منبسط شده (EPS) می‌باشد، یکی از مصالح ساختمانی به شمار می‌آید. استفاده از آن، طراحی استاندارد ساختمان را به صورت چشمگیری تغییر می‌دهد. به طوری که ضمن حفظ کیفیت ساختمان وزن آن را به شدت کاهش می‌دهد.

این ماده حدود 70 سال در بازارهای جهانی مطرح شده است و استفاده از آن در زمان و هزینه‌های ساخت‌وسازها صرفه‌جویی می‌کند. معمولا در حال حاضر یونولیت‌های سقفی در جهان با استاندارد 11108 تولید می‌شوند که مربوط به پلی استایرن‌های منبسط شده و محصولات مشابه می‌باشند.

با توجه به شناخت نسبی یونولیت حال به این مقوله میپردازیم که ارزان بودن یونولیت چه علت هایی میتواند داشته باشد.

فوم های سقفی معمولا عایق‌های خوبی در برابر حرارت و صدا می‌باشند. وزن یونولیت‌های سقفی بسیار سبک است. زیرا حدود 95 درصد حجم آن‌ها را هوا تشکیل می‌دهد. به همین دلیل آن‌ها عایق خوبی برای صوت و حرارت به شمار می‌آیند. لذا استفاده از یونولیت‌های سقفی در ساختمان‌های مختلف میزان مصرف انرژی را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

 منبع: https://b2n.ir/x01929





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: