نحوه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

با گسترش و پیشرفت تکنولوژی، امروزه بیشتر کارها به صورت اینترنتی انجام می شود که امور آموزشی و ثبت نام های مدارس آموزش و پرورش نیز از این موضوع مستثنی نیست. در سال های گذشته مدارس شاهد از طریق سامانه سجا برای ثبت نام دانش آموزان استفاده می نمود و در سال جاری سامانه پادا را جایگزین ثبت نام خود نمود. اکنون و در این لحظه آدرسسایت مدارس شاهد، پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir  می باشد. و تمامی دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی و متوسطه اول و دوم باید وارد سایت مدارس شاهد شده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. سپس با مدارک مورد نیاز به مدرسه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. ما در این مقاله قصد داریم آدرس سایت مدارس شاهد را به صورت کامل شرح دهیم و همچنین در صورتی که برای ثبت نام مدارس شاهد دچار مشکل و یا پرسش هستید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت مدارس شاهد pada.medu.ir 

همان طور که بیان شد، در سال گذشته آدرس سایت مدارس شاهد، سامانه سجا به نشانی اینترنتی saja.medu.ir بوده است و در سال جاری، آدرس سایت مدارس شاهد سامانه پادا می باشد. مراحل ثبت نام مدارس شاهد به دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی تقسیم می شود که ابتدا داوطلبین شرکت در مدارس شاهد وارد آدرس سایت مدارس شاهد شده و فرم ثبت نام مدارس را تحویل گرفته و پر می نمایند، سپس برای ثبت نام نهایی با مدارک خواسته شده وارد مدرسه شده و ثبت نام خود را تکمیل می نمایند.

آدرس سایت مدارس شاهد یا همان سامانه پادا دارای بخش های مختلفی می باشد که به شرح آن ها خواهیم پرداخت:

????  افرادی که قصد ثبت نام و تحصیل در مدارس شاهد می باشند باید از بخش ثبت نام مدارس شاهد اقدام به نام نویسی نمایند.

????  برای ورود به ناحیه کاربری باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کاربران کلیک نمایید.

????  در صورتی که رمز عبور خود را به دلایل مختلف فراموش کرده باشید، می توانید در قسمت فراموشی رمز عبور وارد شده و کد ملی و کد امنیتی را وارد کرده و در نهایت دکمه ثبت را کلیک نمایید.

????  توجه نمایید دانش آموزان میان پایه باید برای ثبت نام در مدارس شاهد به صورت حضوری اقدام نمایند و آدرس سایت مدارس شاهد برای این مقاطع نمی باشد.

????  برای ورود به پورتال آموزش و پرورش نیز می توانید بر روی گزینه منو کلیک کرده و وارد پرتال شوید.

 

نحوه ثبت نام در آدرس سایت مدارس شاهد pada.medu.ir

قبل از انجام فرآیند ثبت نام در مدارس شاهد باید ابتدا شرایط ثبت نام را مشاهده نمود و در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام باید در زمان مقرر شده وارد آدرس سایت مدارس شاهد شده و ثبت نام خود را انجام داد. برای ثبت نام در سامانه پادا باید مراحل زیر را طی نمایید:

???? ابتدا باید وارد آدرس سایت مدارس شاهد به نشانی اینترنتی pada.medu.ir شده و بر روی گزینه پرورشی کلیک نمایید.

???? سپس باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد ناحیه کاربری خود شوید.

???? پس از ورود به ناحیه کاربری سامانه pada.medu.ir باید فرم تقاضای ثبت نام را دریافت  تکمیل نمایید.

???? سپس کد رهگیری دریافت کرده و باید آن را نزد خود محفوظ نگه دارید.

???? در نهایت باید فرم و مدارک را به مدرسه داده و ثبت نام خود را قطعی نمایید.

زمان مراجعه و ثبت نام  مدارس شاهد 1402

همان طور که بیان شد ثبت نام در مدارس شاهد pada.medu.ir  برای مقاطع اول و هفتم متوسطه اول و همچنین دهم متوسطه دوم به صورت اینترنتی از طریق سامانه پادا صورت می گیرد. افراد متقاضی باید در زمان اعلام شده وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. زمان ثبت نام در آدرس سایت مدارس شاهد در سال جاری هنوز دقیق اعلام نشده است و به محض اطلاع از زمان ثبت نام این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد در سال ۱۴۰۲

پایه اول ابتدایی

اواخر خرداد ماه

نامشخص

پایه هفتم متوسطه اول

اواخر خرداد ماه

نامشخص

پایه دهم متوسطه دوم

تیر ماه

نامشخص

میان پایه

مرداد ماه

نامشخص

توجه نمایید دیگر ایه های تحصیلی برای ثبت نام باید به صورت حضوری برای ثبت نام اقدام نمایند و آدرس سایت مدارس شاهد برای این مقاطع نمی باشد. شما عزیزان برای نحوه ثبت نام حضوری و مدارک این مقاطع می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. 

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد pada.medu.ir

زمانی که فرد داوطلب تحصیل در مدارس شاهد، وارد آدرس سایت مدارس شاهد شد و ثبت نام خود را انجام داد می تواند در حدود دو هفته بعد نتایج خود را مشاهده نماید. نتایج ثبت نام در آدرس سایت مدارس شاهد قابل مشاهده خواهد بود و اگر در زمان مشاهده نتایج، قبول شده باشند می توانند به مدرسه مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی نمایند. فراموش نکنید برای حضور در مدرسه و قطعی کردن ثبت نام باید یکی از والدین حتما با شما هرماه باشد تا اجازه قطعی کردن ثبت نام را داشته باشید.

شرایط  ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲

اگر علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد هستید باید شرایط عمومی را داشته باشید و سپس برای ثبت نام به آدرس سایت مدارس شاهد pada.medu.ir  مراجعه و برای ثبت نام اقدام نماید. برخی از مهمترین شرایط عمومی به شرح زیر است:

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

????

نزدیک بودن مدرسه انتخابی به محل سکونت دانش آموز

????

دارا بودن صلاحیت‌های اخلاقی و رفتاری

????

اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و تربیت دینی

????

رعایت حجاب برتر دانش آموزان دختر

????

تعهد مبنی بر رعایت قوانین و مقررات مدرسه در زمان ثبت نام مدارس شاهد 

 

اخبار پیرامون ثبت نام مدارس شاهد pada.medu.ir

???? اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در استان سمنان

 زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم اعلام شد، بر اساس اعلان دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش که متولی مدارس شاهد در سطح کشور می‌باشد، فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی و از طریق ورود به سامانه پادا انجام خواهد شد.

???? آدرس سایت مدارس شاهد

ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی «پادا» انجام می‌شود و ثبت نام از طریق سایت‌های متفرقه و در فضای مجازی وجاهت قانونی ندارد، لذا والدین و خانواده‌ها مراقب باشند و این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

خلاصه مطلب

آدرس سایت مدارس شاهد در سال جاری پادا pada.medu.ir می باشد و در سال های گذشته افراد برای ثبت نام باید به سامانه سجا مراجعه و ثبت نام می کردند. افراد با مراجعه به سایت پادا ، ابتدا پیش ثبت نام نموده و سپس با ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام قطعی به مدارس اقدام می نمایند. ما در این مقاله سعی کردیم  سایت مدارس شاهد را به طور کامل برای شما عزیزان شرح دهیم. اگر پس از مطالعه مقاله نیاز به راهنمایی و یا مشاوره داشتید می توانید با مشاورین خبره ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید و ابهامات خود را بیان نمایید. 

 منبع: نحوه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 1402





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: