استخدام نیروی انتظامی 1402 {شرایط + زمان}
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که واجد شرایط هستند را به عنوان نیروی انسانی بر می گزیند. فراخوان جدید برای مقطع درجه داری استخدام نیروی انتظامی 1402 از 26 بهمن 1401 الی 15 فروردین 1402 است که داوطلبان باید حتما در این بازه زمانی به سایت نام برده مراجعه کنند. 

این ارگان، هم از طریق تحصیل در دانشگاه افسری و هم از طریق پذیرش در مقطع درجه داری، نیرو جذب می کند. کلیه داوطلبان واجد شرایط، می توانند در زمان استخدام ناجا، از طریق مراجعه به سامانه استخدام نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir برای ثبت نام، اقدام کنند.

زمان ثبت نام استخدام نیروی انتظامی

هر ساله ثبت نام برای استخدام داوطلبان مقاطع درجه داری و دانشکده های افسری از طریق سایت مربوطه به نشانی (police.ir) منتشر می شود. داوطلبان و متقاضیان استخدام ناجا باید همواره پیگیر اخبار باشند تا از زمان استخدام ناجا و ثبت نام با خبر شوند. پس داوطلبان باید بدانند که تاریخ دقیق از طریق سایت های مربوط اعلام می شوند. داوطلبان با در دست داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از رشته های نظری و کاردانش و فنی و حرفه ای می توانند در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام فراخوان استخدام فراجا اقدام کنند.

نوع دیگر استخدام وجود دارد که بدون آزمون ممکن خواهد بود لذا داوطلبان باید از فراخوان نیروی انتظامی آگاهی داشته باشند. فراخوان جدید برای مقطع درجه داری از تاریخ 26 بهمن 1401 الی 15 فروردین 1402 می باشد که متقاضیان باید حتما در این بازه زمانی به سایت نام برده مراجعه کنند.

روش های استخدام نیروی انتظامی 

نیروی انتظامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس نظامی و انتظامی را برعهده دارد. ورود به ناجا از دو طریق امکان پذیر است که این دو، شامل موارد زیر می باشند: 

1️⃣ ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی: دانشگاه های انتظامی امین هر ساله در مقطع افسری از طریق ثبت نام اینترنتی دانشجو جذب می نماید. داوطلبین مرد این دانشگاه وظیفه آموزش و تعلیم افسران پلیس مرد در ایران را برعهده دارد. متقاضیان پلیس زن از طریق ثبت نام در دانشگاه انتظامی کوثر می توانند در مقاطع افسری اقدام نمایند.

2️⃣ گزینش ناجا: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع استخدام درجه داری نیروی انتظامی و استخدامی افسری نیروی انتظامی از دو طریق “ثبت نام حضوری و مراجعه به مرکز گزینش” و همچنین “ثبت نام اینترنتی از طریق سایت police.ir” دعوت به همکاری می نماید و داوطلبین با توجه به شرایط استخدام نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند؛

???? توجه داشته باشید که ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام ناجا محسوب نمی گردد، پس از تکمیل فرم ثبت نام از داوطلبین فراخوان به عمل خواهد آمد.

 منبع:

 https://irantahsil.org/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%AC%D8%A7/





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: