سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 
سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ
 
 
 

کلیه دانشجویان جدیدالورود و همچنین سایر دانشجویان این دانشگاه لازم است پس از ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ بر اساس لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ به صورت جداگانه و متناسب با دانشکده مورد نظر خود، جهت شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ اقدام نمایند. حضور در کلاس های lms دانشگاه علم و فرهنگ همانند کلاس های حضوری الزامی خواهد بود.

برای ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ دانشجویان جدید الوورد ، نام کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور نیز، شماره ملی شما خواهد بود. آن دسته از دانشجویانی که نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر داده اند، لازم است با همان اطلاعات وارد سامانه شوند و همچنین چنانچه به این اطلاعات دسترسی ندارند، می توانند به شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایند.

 

برای تماس با پشتیبانی سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ، بازیابی رمز عبور، اطلاع از جدول زمانبندی شروع کلاس ها، از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه برگزاری کلاس در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

نحوه برگزاری کلاس در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

همانطور که می‌دانید در دانشگاه های غیرانتفاعی سراسرکشور، همانند دانشگاه علم و فرهنگ کلاس های خود را به صورت روزانه و هفتگی برگزار می نماید و کلیه دانشجویان موظفند که در این کلاس ها شرکت نمایند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش دانشگاه‌ها و مدارس در دانشگاه علم و فرهنگ نیز آموزش به صورت کاملا مجازی می باشد.

برای شرکت در کلاس های آمادگی در هر یک از رشته‌های مختلف، کلیه دانشجویان متناسب با دانشکده مورد نظر خود می‌توانند وارد سامانه تعیین شده شوند. پس از ورود به سامانه در هر یک از قسمت ها از شما رمز عبور و نام کاربری خواسته می شود و در قسمت دوم لازم است رمز عبور خود را وارد کنید که این رمز عبور در همان مرحله اولیه، دانشگاه در در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانشجویان جدیدالورود توجه داشته باشند که، ورود به سامانه دانشگاه نام کاربری همان شماره دانشجویی آنها محسوب می‌شود و رمز عبور که در واقع کد ملی بدون صفر های اول خواهد بود. لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان در ساعات تعیین شده کلاس خود باید حضور داشته باشند، می‌توانند پس از ورود به سامانه نسبت به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایید. چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

 

نحوه ورود به سامانه دانشگاه علم و فرهنگ برای دانشکده های مختلف

همانطور که ذکر شد و متناسب با اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه علم و فرهنگ در سایت خود منتشر نموده است به دانشجویان برای شروع ترم جدید در سامانه مجازی دانشگاه که از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود. در کلاس های خود به صورت مجازی حضور داشته باشند. کلیه دانشجویان می توانند وارد سامانه دانشکده خود شوند و حق ورود به سامانه دیگر را نخواهند داشت.

 

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ

 

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ

 

تقسیم بندی دانشگاه علم و فرهنگ برای ورود هر یک از گروه ها و دانشکده های آن به صورت زیر می باشد.

تمامی آن دسته از دانشجویانی که در دانشکده فنی و مهندسی که شامل : رشته‌های مهندسی مکانیک، عمران و غیره می باشد، پذیرفته شده‌اند و یا مشغول به تحصیل در آن می باشند و همچنین دانشجویان دانشکده علوم و فناوری های زیستی در گرایش های مختلف و مقاطع تحصیلی متفاوت لازم است به لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ Lms3.usc.ac.ir کلاس استفاده نمایید.

آن دسته از دانشجویانی که مشغول به تحصیل در دانشکده علوم انسانی در رشته‌های روانشناسی، اقتصاد مدیریت و یا سایر رشته‌های علوم انسانی می باشد و یا اینکه به تازگی در این گروه آزمایشی دانشگاه علم و فرهنگ پذیرفته شدند و همچنین دانشجویان رشته‌های مختلف دانشکده گردشگری از طریق سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ به نشانی Lms4.usc.ac.ir  وارد سایت شوند.

تمامی آن دسته از دانشجویان دانشگاه هنر و همچنین پذیرفته شدگان جدید دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه لازم است برای حضور در کلاس های مجازی از طریق سامانه Lms5.usc.ac.ir نسبت به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور و همچنین حضور در کلاس اقدام نمایند.

همچنین این سامانه برای پاسخگویی به کلیه دانشجویان و پذیرفته شدگان دانشگاه علم و فرهنگ پشتیبانی در نظر گرفته است که از ساعات هشت صبح تا هشت شب، به مدت ۱۲ ساعت پاسخگویی دانشجویان خواهد بود. در صورت تماس با کارشناسان ایران تحصیل می توانید بدون محدودیت ساعت و یا حتی در روز های تعطیل به پاسخ مطمئنی در رابطه با سوال های خود برسید.

 





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: