آجر سفال از آن دسته آجرهایی است که از نظر ساخت، شکل، رنگ و مشخصات فنی باید در نهایت دقت تهیه شوند و بسته به شکل آن ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شوند. به دلیل جذب کم آب در آجرهای سفالی، برای چسبندگی مناسب با ملات، انواع سوراخ دار آن را مورد استفاده قرار می دهند. از دیگر مزایای این محصول سبکی آن می باشد که موجب بالا رفتن سرعت اجرا می شود. شرکت خوارزم سازه نیز نماینده کارخانه آجر سفال در تهران می باشد و شما می توانید به واسطه این شرکت معتبر، محصول مورد نظر خود را به قیمت روز و به شکل مستقیم از کارخانه دریافت نمایید.

سفال ۱۰ سانتی تهران

کارخانه آجر سفال تهران در تولید انواع سفال ساختمانی شامل انواع بلوک لبه دار سقفی و بلوک های سفالی دیواری در سایزهای مختلف از ۷ تا ۲۵ سانتی متر، یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان این محصول در کشور محسوب می شود.
سفال تیغه ۱۰ سانتی ساده دارای ابعاد دقیق، رنگ یکنواخت، استحکام بالا و وزن مناسب در قیاس با دیگر برندهای آجر در بازار می باشد. سفال ۱۰ سانتی به روش اکسترود پخت می شود و با ضایعات کم به دلیل کیفیت بالای محصول، یکی از پر مصرف ترین بلوک های سفالی در شهر تهران و سایر شهرها نظیر زنجان، قزوین و ورامین می باشد. فروش آنلاین تیغه سفال تهران توسط شرکت خوارزم سازه با امکان ارسال به تمام نقاط کشور فراهم گردیده است.