ایزوگام‌ها روکش‌هایی هستند که برای پوشاندن پشت بام‌ از آن‌ها استفاده می‌گردد. امروزه به علت کاربرد بسیار بالای ایزوگام، انواع مختلفی از آن‌ها تولید و عرضه بازار شده است. هر کدام از انواع ایزوگام کاربرد مخصوص خودش را دارد. یکی از بهترین برند‌هایی که به عرضه ایزوگام می‌پردازد؛ دلیجان است. این برند مشهور‌ترین و محبوب‌ترین برند تولید‌کننده ایزوگام است که به تولید انواع ایزوگام می‌پردازد. یکی از بهترین انواع ایزوگام‌هایی که در برند دلیجان تولید می‌شود، ایزوگام حصار است. اگر قصد خرید ایزوگام حصار دلیجان را دارید باید اطلاعاتی درباره کارخانه ایزوگام حصار دلیجان، نمایندگی ایزوگام  دلیجان، نحوه خرید مستقیم حصار دلیجان و همچنین قیمت ایزوگام دلیجان داشته باشید؛ تا بتوانید با آگاهی کامل به یک خرید مطمئن اقدام نمایید. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم تا نکاتی را درباره موارد گفته شده، ارائه دهیم.

ایزوگام حصار دلیجان چیست؟

ایزوگام حصار دلیجان، یکی از انواع ایزوگام است که به علت کیفیت بالا و مرغوب بودن؛ در میان ساختمان سازان و صاحب‌ خانه‌ها، از محبوبیت بالایی برخوردار است. کیفیت این محصول به قدری بالا است که طیف عظیمی از بازار مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا به این ایزوگام‌ها، ایزوگام دلیجان گفته می‌شود. اکثر محصولات عایق رطوبتی یا همان ایزوگام‌ها در شهرک صنعتی دلیجان تولید می‌شوند به همین دلیل است که این نام برای خریداران و مصرف‌کنندگان ایزوگام بسیار آشنا است و روی اکثر ایزوگامها لیبل یا برچسب ایزوگام دلیجان دیده می‌شود. دقت کنید که نماد دلیجان، نشان از کیفیت ایزوگام نیست چرا که بسیاری از ایزوگام‌های بی کیفیت و نامرغوب نیز نماد دلیجان را بر روی خود دارند. به طور کلی هنگام خرید ایزوگام باید نکات مهم درباره مرغوبیت و کیفیت آن را بدانید تا بتوانید قضاوت کنید که یک ایزوگام از کیفیت لازم برخوردار است یا خیر.

در بند‌های بعدی به ارائه نکاتی درباره ایزوگام حصار دلیجان مرغوب و غیر مرغوب خواهیم پرداخت.