تیرچه به قطعه ای گفته می شود که از فولاد و بتن ساخته شده است و با قرارگیری بلوک ها روی آن به عنوان قالب بتن پوششی یک مقطع به شکل T تشکیل می دهد. تیرچه ها در انواع مختلف تولید می شوند که غالبا در کشور ما نوع خرپا از این تیرچه ها استفاده بیشتری دارد. گروه تولیدی خوارزم سازه که بدون واسطه و به صورت مستقیم انواع تیرچه های خرپا و مصالح مورد نیاز در ساختمان را عرضه می دارد در صورت تماس مشتریان لیست قیمت تیرچه خرپایی را برای مطلع شدن از قیمت ها در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

خرپای تیرچه چیست؟

به میلگردهای کششی زیرین و بالایی و عرضی زمانیکه به شکل خرپا به یکدیگر جوش بخورند یا قلاب شوند و شبکه ی پیش ساخته ای را تشکیل دهند، تیرچه خرپایی می گویند. یک تیرچه خرپایی از خرپای فولادی و پاشنه بتنی ساخته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید تیرچه خرپایی می توانید با کارشناسان خوارزم سازه که در اسرع وقت محصولات مورد نیاز شما را برایتان تحویل می دهند، تماس بگیرید.

این محصول نوعی سازه می باشد که از واحدهای مثلث شکل که اتصالات کوچک یا بزرگ و باریکی داشته تشکیل شده است. وظیفه اصلی این قسمت تحمل بارهای فشاری و کششی می باشد که ناشی از قسمت های مختلف است. برای دریافت لیست قیمت تیرچه خرپایی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.