شرایط جدید خرید خدمت سربازی در سال 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط جدید خرید خدمت سربازی در سال 1400

 
 
خرید خدمت سربازی
 

گرفتن کارت سربازی اهمیت خاصی برای هر شخص جهت استخدام در سازمان‌های دولتی، اخذ وام و غیره دارد، بسیاری از افراد که شرایط شرکت در خدمت سربازی را ندارند، در فکر خرید آن هستند. پیرو آخرین اخبار خرید خدمت سربازان فراری که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد احتمال بازگشت خرید سربازی بیش از پیش محتمل شده، جزئیات طرح لغو اجباری بودن خدمت نظام وظیفه در سال 1400 در مجلس به رای گذاشته خواهد شد لذا امکان لغو این طرح که بیش از 1 قرن در کشور هیچ تغییری نکرده بسیار محتمل است.

شایان ذکر است با جایگزینی طرح جدید خرید سربازی در بودجه 1400، مشمولان خدمت نظام وظیفه می توانند پس از احیای طرح خرید سربازی، عوارض و مالیاتی در عنوان خرید خدمت پرداخت کنند و از خدمت نظام وظیفه معاف گردند.

جریان نظام وظیفه و سربازی از جمله مواردی است که همواره ذهن پسران را در سن 18 سالگی به بعد به خود مشغول می کند. در واقع، کلیه آقایان جهت تحصیل در دانشگاه نیاز به تعیین وضعیت نظام وظیفه خود دارند.

اما در این میان سوالاتی نیز ممکن است به ذهن مشمولین نظام وظیفه خطور کند. از جمله این سوالات می توان به این موضوع اشاره کرد که آیا امکان خرید خدمت سربازی در حال حاضر برای مشمولین وجود دارد یا این که فراخوانی در این مورد داده نشده است؟

در صورتی که امکان خرید خدمت سربازی وجود داشته باشد قیمت خرید خدمت سربازی چقدر است؟ آیا امکان خرید خدمت سربازان فراری یا قسط بندی آن وجود دارد؟ مهلت خرید خدمت سربازی تا چه زمانی است؟





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: