مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 – 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

c

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 – 99

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد همزمان با نتایج دانشگاه سراسری منتشر میشود. داوطلبینی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت نمودند میتوانند در زمان مشخص وارد سامانه شده و اقدام به مشاهده نتایج نمایند. نتایج دانشگاه آزاد معمولا 1 الی 2 هفته پس از ثبت نام منتشر میشود و شما عزیزان میتوانید با ورود به سامانه azmoon.org  و وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود نتایج ثبت نامی  خود را مشاهده نمایید.

 

مدارک مورد نیاز جهت  ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی بهمن 99 پذیرفته شده اند، می بایست در زمان مقرر با در دست داشتن مدارک ذیل به واحد دانشگاهی محل قبولی مراجعه نمایند :

 

اصل شناسنامه و کپی ازتمام صفحات ( از هر برگ دو عدد کپی)

 

اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو)

 

اصل و کپی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

 

شش قطعه عکس 4 *3 که در سال جاری گرفته شده باشد و برای مشمولان نظام وظیفه همراه داشتن 12 قطعه عکس الزامی می باشد.

 

اصل و کپی مدرک مشخص کننده وضعیت سربازی آقایان

 

داوطلبانی که در نیرو های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران مشغول به کار هستند می بایست هنگام ثبت نام موافقت کتبی سازمان مربوطه را ارائه نمایند.


زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو بازه زمانی مهر و بهمن انجام می گردد. از آن جا که ثبت نام رشته های بدون کنکور بر اساس بررسی سوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود ، داوطلبان با داشتن شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و مدارک لازم می توانند در رشته های بدون کنکور شرکت کنند، ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد از مرداد ماه آغاز و تا شهریور نیز ادامه داشته و نتایج آن برای دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز در دو تاریخ 21 و 30 شهریور ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام شد. ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال دوم نیز در بهمن ماه انجام گرفته و نتایج آن در روزهای پایانی بهمن  از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

جهت اطلاع دقیق از زمان نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد ، انجام ثبت نام، مشاوره انتخاب رشته  از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 (استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج ، در یکی از رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشند می بایست با فراهم نمودن مدارک لازم ، برای ثبت نام حضوری خود در دانشگاه پذیرفته شده اقدام نمایند.

این دسته از داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت دانشگاهی که در آن قبول شده اند ، از زمان ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز مطلع گردند و سپس با مراجعه به دانشگاه ، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در چند رشته از گروه های آزمایشی مختلف پذیرفته شده اند ، در نهایت می توانند برای ثبت نام حضوری در یک رشته اقدام نمایند و امکان تحصیل همزمان در دو رشته وجود ندارد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد و زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد آشا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیمو داوطلبینی که قصد مشاهده نتایج دانشگاه آزاد را دارند توجه داشته باشند که زمان اعلام نتایج را از دست ندهند چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: