بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99

بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه ازاد برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد رادارند بسیار ضروری است زیرا در صورت نبود شناسه و رمز ثبت نام نمتیوانید اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که بازیابی شناسه و رمز از طریق سامانه بوده و در زما ن مشخص انجام میگیرد. لذا داوطلبین عزیز میتوانید از طریق سامانه azmoon.org اقدام به ویرایش نمایید.

نحوه بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد

یکی از سوالاتی که به هنگام بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد 99 برای داوطلبان به وجود می‌آید، در رابطه با شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد است که در این رابطه باید گفت که این شناسه برای داوطلبانی است که مایلند در انتخاب رشته شرکت کنند. در کارنامه اولیه شناسه‌ای در قسمت انتهایی درج‌شده است که به موجب آن، هر یک از داوطلبان می‌توانند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند.

خوشبختانه سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام کنکور این امکان را برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی به اطلاعات خود دسترسی ندارند فراهم کرده است و با توجه به آن هر یک از متقاضیان می‌توانند به بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بپردازند. خوشبختانه تمامی مراحلی که برای دریافت رمز عبور نیاز است داوطلبان طی کنند، به صورت الکترونیکی است.

برای بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد ابتدا باید وارد سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شد. پس از آن در قسمت تحت عنوان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، گزینه‌ای وجود دارد با انام اعلام نتایج دوره بدون آمون کاردانی به کارشناسی که با کلیک بر روی آن، به صفحه‌ای جهت وارد سامانه دریافت شناسه رمز ثبت نام بدون کنکور وارد شد.

جهت اطلاع دقیق از بازیابی شناسه و رمز ثبت نام دانشگاه آزاد و تاریخ ثبت نام دانشگاه آزاد ترم بهمن 99  از تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 (استان تهران)

پاسخگویی از ساعات 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور

در سال‌های اخیر، یکپارچه‌سازی کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ایجاد شده است. داوطلبان می‌توانند به صورت جداگانه به انتخاب رشته در بین لیست رشته‌های دانشگاه آزاد بپردازند. برای ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور ترم مهر و ترم بهمن که هر کدام به صورت جداگانه است، لازم است ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام شود و پس از به انتخاب در بین لیست رشته‌های این دانشگاه پرداخته شود.

هملن طور که اشاره شد، سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور برای کلیه داوطلبانی که به هر دلیلی شناسانه مورد نظر خود دسترسی ندارند، می‌توانند وارد سامانه azmoon.org شوند. اما چنانچه با استفاده از مسیر ارائه شده موفق به سامانه دریافت شناسه و رمز ثبت نام بدون کنکور نشده‌اند، می‌توانند از راه‌های پیش‌بینی‌شده جهت انجام این کار اقدام کنند.

خلاصه مقاله : در این مثاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه بازیابی شناسه و رمز ثبت نام آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام و بازیابی شناسه را از دست ندهید چرا که فقط از طریق سامانه انجام میگرد و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

منبع : بازیابی رمز عبور ثبت نام دانشگاه آزاد

 





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: