مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیانی که در دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نموده اند میتوانند اقدام به مشاهده ثبت نام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید نتابج دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی در زمان های مختلف اعلام میشود که شما باید در همان زمان از طریق سامانه دانشگاه علمی کاربردی با وارد کردن رمز ورود و نام کاربری نتایج ثبت نامی را مشاهده نمایید.

 مدارک جهت ثبت نام پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

پس از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان ملزم هستند تا با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام کنند. برخی از مدارکی که برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مورد نیاز است شامل موارد زیر می شود:

  • عکس : 6 قطعه عکس 4*3
  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
  • اصل و کپی دیپلم متوسطه (برای پذیرفته شدگان مقطع کاردانی)
  • اصل و کپی مدرک کاردانی (برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
  • فرم تاییدیه معدل (برای افرادی که مدرک دیپلم آنها هنوز صادر نشده است)
  • کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت (برای داوطلبان مرد)
  • گواهی اشتغال به کار + فیش حقوقی (برای شاغلان)

 

زمان و نحوه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99

 

نیمسال اول تحصیلی 

 

ثبت نام نیمسال اول تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سازمان سنجش انجام گرقت و داوطلبان می بایست با مراجعه به این سامانه برای ثبت نام خود اقدام نمایند. نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی حدود چند هفته پس از زمان ثبت نام و در اواخر شهریور ماه اعلام می شود و داوطلبان می توانند به ترتیب مراحل زیر ، کارنامه خود را مشاهده نمایند :

  1. وارد شدن به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی sanjesgh.org 
  2. انتخاب گزینه علمی کاربردی از منوی قرار داده شده در سمت راست سایت
  3. چنانچه ثبت نام دوره کاردانی را انجام داده اید ، بر روی لینک «اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی» کلیک کنید.
  4. چنانچه ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام داده اید ، بر روی لینک «اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی» کلیک کیند.
  5. پس از وارد شدن به سامانه با یکی از اطلاعات زیر کارنامه را دریافت نمایید : 

روش اول : شماره پرونده + شماره شناسنامه

روش دوم : نام + نام خانوادگی + شماره شناسنامه + سال تولد

 

کلیه دانشجویان گرامی جهت اطلاع از نتایج قبولی دانشگاه علمی کاربردی 99 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

 

نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 98 بصورت کاملا اینترنتی و صرفا از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام می شود . داوطلبان بعد از اعلام نتایج می توانند با مراجعه به سایت سنجش از منوی کناری وارد قسمت " جامع علمی کاربردی " شوند . در مرحله بعدی باید روی لینک " اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه سال 1398 " برای داوطلبان مقطع کاردانی و لینک " اعلام نتیجه دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی مهر ماه سال 1398 " برای داوطلبان مقطع کارشناسی کلیک کنند . 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی را از دست ندهید چرا که فقط از طریق سامانه میتوانید نتایج را مشاهده نمایید و هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی

 





:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: