سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 – هفتم دهم و میان پایه

سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سایت ثبت نام مدارس در شاهد اول ابتدایی 98-99

سایت ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول 98-99

سایت ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوم 98-99

سامانه ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 98-99

 

جهت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 – پیش ثبت نام مدارس شاهد و تفاوت مدارس شاهد و مدارس عادی از طریق تلفن ثابت با شماره ی زیر تماس بگیرید :

9099072952و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

 

ثبت نام مدارس شاهد در مقطع تحصیلی هفتم – دهم و میان پایه 98-99 آغاز شد. داوطلبینی که قصد تحصیل در مدارس شاهد را دارند میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند.

داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مانند سنوات گذشته از طریق سایت  saja.medu.ir  انجام میگیرد و اگر به صورت حضوری قصد ثبت نام دارید بی پاسخ خواهید ماند. داوطلبین عزیز بدانید که  ثبت نام مدارس شاهد فقط مختص فرزندان شهید و جانبازان نخواهد بود و عموم دانش آموزان میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند. مدارس شاهد یکی از بهترین مدارس از لحاظ آموزشی و تربیتی میباشد و دارای کادر علمی بالایی است به همین دلیل یکی از مدارس پرطرفدار محسوب میشود که داوطلبینی که شراکی ثبت نام در مدارس شاهد را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 – سایت ثبت نام شاهد

به اطلاع کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد 98-99 را دارند می رسانیم ثبت نام مدارس شاهد 98-99 نیز همانند سنوات گذشته ثبت نام شاهد امسال نیز در تمامی مقاطع از جمله اول ابتدایی – هفتم – دهم و میان پایه انجام می گیرد که زمان ثبت نام مدارس شاهد در هر مقطع متفاوت خواهد بود که تاریخ ثبت نام وی اشاره می کنیم :

ثبت نام در مقطع اول ابتدایی اغلب از اوایل خرداد تا 15 خرداد ماه ادامه دارد ، ثبت نام مدارس شاهد در مقطع هفتم و دهم از ابتدای تیر ماه آغاز شده و تا 14 تیر ماه ادامه خواهد داشت ، در مورد نحوه ثبت نام و ورود به مدارس شاهد لازم به ذکر است دانش آموزان محترم می بایست ابتدا از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند ، پس از ثبت نام در سایت مدارس شاهد اعلام نتایج غیر قطعی مدارس یک روز پس از پایان موعد ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد انجام خواهد شد و اسامی دانش آموزان چندبرابر ظرفیت اعلام خواهد شد در مرحله بعدی ستاد ثبت نام مدارس شاهد طی 10 روز مدارک لازم جهت ثبت نام شاهد دانش آموزان را بررسی می کنند و سپس در سایت ثبت نام مدارس شاهد یا همان سامانه سجا تایید می کنند و سپس مدارک تایید شده طی 5 روز در منطقه آموزش و پرورش مربوطه تایید خواهد شد.

تذکر : سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir است و ثبت نام صرفا از طریق همین سامانه انجام خواهد گرفت ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی قبل از ثبت نام حتما نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد را دریافت و بررسی نمایند.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد میان پایه 98-99

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم ثبت نام مدارس شاهد 98-99 صرفا در پایه های هفتم و دهم نخواهد بود و ثبت نام با توجه به ظرفیت های موجود در پایه های دیگر نیز قابل انجام خواهد بود ، ثبت نام میان پایه مدارس شاهد نیز از همان شرایط ثبت نام شاهد پیروی می کند اما زمان بندی ثبت نام میان پایه از ثبت نام پایه های اصلی متفاوت خواهد بود.

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 98-99 در مقاطع ابتدایی – متوسطه اول و دوم از 15 مرداد ماه امسال آغاز خواهد شد و تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت و پس از اتمام ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد طی 5 روز مدارک بررسی شده و نهایتا اسامی دانش آموزانی که ثبت نام وی مورد تائید قرارگرفته به آموزش و پرورش منطقه ارسال خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از جمله نکات مهمی که دانش آموزانی که قصد ورود به مدارش شاهد دارند می بایست توجه کنند این نکته است که شرایط ثبت نام مدارس شاهد را داشته باشند شرایط ورود به مدارس شاهد عبارتند از :

1 – صلاحیت اخلاقی کافی داشته با شد

2 – رعایت شئونات اسلامی

3 – رعایت مقررات و ظوابط مدارس شاهد

4 – سکونت در ناحیه ی تعریف شده برای مدارس شاهد

5 – اطلاعات بیشتر saja.medu.ir

 

هزینه ی تحصیل و ثبت نام در مدارس شاهد 98-99

شهریه ی دوره اول متوسطه (440تا660)

شهریه دوره دوم متوسطه (530تا840)

شهریه دانش آموزان عادی (380تا580)

شهریه برای فرزندان ایثار گران بالای 50 درصد و شهیدان رایگان است

ضمنا لازم به ذکر است شهریه مدارس شاهد با توجه به نرخ سال 97 بوده و امکان تغییر نرخ در سال آینده وجود خواهد داشت و هزینه ها به احتساب برگزاری کلاس های تقویتی جهت افزایش سطح علمی مهارتی دانش آموزان می باشد که در این باره می توانید در سامانه سناد اطلاعات بیشتری داشته باشید.

مطالب مرتبط :

اعلام نتایج مدارس شاهد

شهریه مدارس شاهد

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 98

پیش ثبت نام در مدارس شاهد 98-99

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 98-99

hoosh.medu.ir

azmoon.medu.ir

nemoone.medu.ir

sampad.medu.ir

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99

ثبت نام مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

ثبت نام مدارش شاهد 98-99

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم  را در رابطه با ثبت نام مدارس شاهد 98-99 ارائه دهیم. این مقاله که شامل سایت ثبت نام مدارس شاهد ، زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 -99 ، شرایط ثبت نام مدارس شاهد ، هزینه ی ثبت نام مدارس شاهد 98-99 میباشد میتوانید به سوالات ذهن خود پاسخ دهید .  ثبت نام مدارس شاهد به صورت تک مرحله ای است که شما عزیزان پس از ثبت نام از طریق سامانه saja.medu.ir  و دریافت نمونه برگه ثبت نام در زمان معین به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کرده  و ثبت نام نهایی را انجام دهید.

 

منبع : ثبت نام مدارس شاهد98-99

 





:: برچسب‌ها: مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: