دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه در تمامی مقاطع کاردانی و کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی بوده و داوطلبینی که رشته ای مد نظر دارند باید معدل لازم برای این رشته را کسب نمایند. همچنین ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور دارای شرایط و ضوابطی است که شما عزیزان میتواینید با دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سامانه azmoon.org  و مطالعه این دفترچه از تمامی شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن این شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 

جهت دریافت و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ترم مهر 1400-99 و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99

 

توجه داشته باشید که زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد  در دو نوبت مهر و بهمن ماه به داوطلبان فرصت داده خواهد شد تا خود را برای انجام ثبت نام دانشگاه آزاد 99 آماده کنند. در خصوص نحوه ثبت نام برای هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه نیز لازم است بدانید که تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد خواهد بود و برای ثبت نام اولیه رشته های بدون کنکور نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نمی باشد

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد برای نوبت مهر ماه باید بگوییم که از 27 اسفندماه آغاز و تا شهریورماه نیز ادامه دارد و همچنین ثبت نام نوبت بهمن ماه نیز از اواخر دی ماه آغاز می شود. اگر متقاضی تحصیل در مقطع کاردانی هستید باید توجه داشته باشید که برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته رشته انتخابی باید مرتبط با رشته ای که در آن دیپلم گرفته اید باشد. اما اگر قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارید می توانید بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی کد رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

داشتن مدرک دیپلم از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد خواهد بود. همچنین دارا بودن مدرک فوق دیپلم جهت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و مدرک پیش دانشگاهی نیز برای ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد لازم و ضروری می باشد.

 

نکات مهم دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال اول 99-1400

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد شامل سه بخش است که به آنها اشاره می کنیم:

  1. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور 99 بایدتوجه کنند که در درج مشخصات شناسنامه ،كد ملی ، نام خانوادگی ، ارسال عكس، تعین دانشگاه مورد نظر و تمامی اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافی به عمل آورند.
  2. دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد )  کلیات که شامل : مقدمه _ اهداف و تعاریف _  سهميه ها _  شرايط عمومی و اختصایی داوطلبان _ شرايط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی _ مقررات وظيفه عمومی.
  3. دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ) ثبت نام:  امتحانات و نحوه پذيرش دانشجو _ مدارک لازم برای ثبت نام و شركت در آزمون دکتری _ تكاليف متقاضیان براي شركت در آزمون و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی.
  4. درانتخاب رشته دانشگاه آزاد محدودیتی برای انتخاب رشته و جود ندارد و داوطلبین برای هر انتخاب باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنند.
  5.  در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بخش های مبنی بر رشته ها و مواد امتحانی در كليه گروه های آزمايشی  كد و نام استان ها آمده است که بسیار مهم است.
  6. برای انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد داوطلبین باید بلافاصله برای ثبت نام اقدام کنند زیرا ظرفیت رشته های پر طرفدار بعد از اعلام ثبت نام از سوی سازمان سنجش بلافاصله پر می شود برای آگاهی از نحوه ی ثبت نام بدون آزمون و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99  می توانید با مشاوران دانشگاه آزاد در ارتباط باشید .
  7. داوطلبین ثبت نام دانشگاه آزاد برای اطلاع از نحوه ی درج معدل دیپلم و یا پیش دانشگاهی توضيحات مربوط به معدل را مطالعه کنند.یا می توانند در صورت تمایل با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در تماس باشند تا از نحوه ی درج معدل آگاهی لازم را کسب کنند.
  8. متقاضیان پس ازمطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد  و تكميل مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد   بهتر است یک نسخه پرينت فرم ثبت نام را نگه دارند.
  9. داوطلبان در انتخاب كدرشته امتحانی و اطلاعات شخصی ودانشگاه مد نظر باید دقت کنند زیرا پس از پايان مهلت ثبت نام دیگر نمی توان اطلاعات را ویرایش کنند و باید منتظر تکمیل ظرفیت دانشگاد آزاد بمانند.

خلاصه مقاله : در این مقاله شما را با دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آشنا کردیم تا شما عزیزان بتوانید با دانلود این دفترچه انتخاب صحیحی داشته باشیدئ متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان انتشار دفترچه را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه  دانلود دفترچه امکان پذیر نخواهد بود.

منبع : دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد - بدون آزمون - دانلود





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: